Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ماهی است که آب شرب روستای اجن سنگرلی به علت شکستگی لوله در حال هدر رفتن است و این در حالی است که این شهرستان با مشکلات آبی جدی ای روبرو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، یکی از اهالی روستای اجن سنگرلی با ارسال تصاویری از هدر رفتن آب شرب روستای خود طی چند ماه اخیر، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگویی اظهار داشت: در ابتدا مشکل شکستگی توسط مسئولین ذیربط برطرف شد؛ ولی چند ماهی است که با شکستگی مجدد این لوله، آب شرب روستا در حال هدر رفتن است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان کلاله با کم آبی دست و پنجه نرم می کند، از مسئولین خواستار برطرف کردن این مشکل هستیم تا شاهد هدررفتن آب شرب نباشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

یاسر اکبریان  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهارکرد: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهارکرد: البته وجود انشعابات غیر مجاز و‌کنتور‌های خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد