Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:26:53 GMT

قیام پروشور مردم ایذه علیه فتنه گران + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۱۲۸۴

قیام پروشور مردم ایذه علیه فتنه گران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردم ایذه در استان خوزستان در واکنش به خرابکاری های آشوبگران به خیابان‌ها آمده و بار دیگر عهد خود با انقلاب را تحکیم کردند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   واکنش مردم ایذه به آشوب اغتشاش‌گران + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به موضع رژیم صهیونیستی علیه ترکیه در حمایت از حماس گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری این رژیم را نشان می دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری را نشان می دهد که می خواهد به کشتار فلسطینی‌ها همچنان ادامه دهد و حضور حامیان آنها را درک نمی کند و بی اهمیت جلوه می دهد.

وی افزود: آنچه اردوغان در مورد حماس، غزه و مسئله فلسطین به زبان راند، بازتاب و منعکس کننده وجدان مردم ترکیه است که مسئله فلسطین را آرمان خود و غزه را معیاری برای انسانیت می دانند.

وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به موضع گیری مداخله جویانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که استقبال از هنیه توسط رجب طیب اردوغان را خجالت آور قلمداد کرده بود، تاکید کرد: این اسرائیل است که باید بخاطر قتل و کشتار 35 هزار فلسطینی خجالت بکشد.

اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!