Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دانشجوی ایرانی دانشگاه امپریال لندن در پاسخ به ابهام یک دانشجوی عرب گفت: مریم رجوی و افرادش به خاطر ترور هزاران ایرانى منفورترین گروه نزد ایرانى‌ها هستند و در قد و قواره‌ی سرنگونی نیستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک دانشجوی ایرانی دانشگاه امپریال لندن در پاسخ به ابهام  یک دانشجوی عرب در خصوص احتمال پیروزی منافقین در اغتشاشات اخیر کشورمان گفته است: مریم رجوی آن پیرزن شکست خورده به خاطر ترور هزاران ایرانى منفورترین گروه نزد ایرانى‌ها هستند و در قد و قواره‌ی سرنگونی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن روایت دانشجوی ایرانی دانشگاه امپریال لندن به شرح زیر است:

امروز یک برادر عرب در نمازخانه‌ی دانشگاه از اوضاع این روزهاى ایران ازم پرسید. گمان می‌کرد این اعتراضات یا اغتشاشات ممکنه نظام رو سرنگون کنه، شبیه به انقلاب‌های عربی منطقه. توضیح دادم که مردم حق دارن اعتراض (و طبیعتاً نه اغتشاش) کنن و این که احتمال سرنگونی هم تنها یک فضاسازی رسانه‌ایه از طرف دشمنان.

اما عجیب‌ترین نکته‌ی صحبتاش بود چیز دیگه‌اى بود. یه جا پرسید: به نظرت این زنه مى‌تونه پیروز بشه؟ در ثانیه اول توى ذهنم گفتم کدوم زنه؟! بعدش، اما شستم خبردار شد که اون پیرزن شکست خورده، مریم رجوى رو مى گه گفتم اونا به خاطر ترور هزاران ایرانى منفورترین گروه نزد ایرانى‌ها هستن و در قد و قواره‌ی سرنگونی نیستن.

معمولاً برادران عربى که مى‌دیدم بهتر تحلیل مى‌کردن. به نظرم این نشون می‌ده جنگ رسانه‌ای در جهان عرب چقدر می‌تونه مؤثر باشه که یک عرب ساکن انگلیس گمان کنه منفورترین ها، اپوزوسیون اصلی ایران هستن. البته با آگاهی مردم ایران و حضورشون در صحنه‌های حقیقی و مجازی ان‌شاءالله خواب آشفته‌ی دشمنان تعبیر نمی‌شه.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847610 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا