Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دوره از مسابقات 38 تیم دانش‌آموزی مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان رشت حضور داشتند که در دیدار پایانی تیم فوتبال دانش آموزان دبستان پسرانه سما واحد رشت در ضربات پنالتی بر تیم قدس غلبه و قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای این تیم متشکل از محمد حسین فکری، امیر علی رجبی، محمد مهدی رجبی، کیان حق طلب، صدرا کوچک حق بین، مانی نجفقلیزاده، محمد مهدی قاضی، امیرحسین غلامعلی زاده، حسین کلاچای ثابت، محمد جواد رنجبر، امیر حسین اشرف، علی زیبایی که به سرپرستی علی باقری و به مربیگری رضا رضوی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان کاپ و مدالهای قهرمانی از سوی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رشت به این دانش آموزان اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود