Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در این مراسم امام جمعه اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بر پیام رسانی ایثار و فداکاری رزمندگان و شهداء در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: اگر پیام رسانی حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود حادثه کربلا نیز در طول تاریخ ماندگار نمی‌شد. امروز همه ما در حدی که می‌توانیم باید وظیفه پیام رسانی شهداء را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: گنجینه ایثار و شهادت اردکان به همت جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری خانواده‌های معظم شاهد و برخی از مسئولان شکل گرفته است که از جایگاه فرهنگی ویژه‌ای برخوردار بوده و مایه دلگرمی ایثارگران و خانواده‌های عزیز شهداء است.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود: تا کنون در راستای حفظ آثار بجا مانده از شهداء اقدامات ارزشمندی انجام گرفته که شایسته تقدیر و تشکر فراوان است و انشاالله به عنوان باقیات الصالحات همه کسانی که در این راه تلاش کرده اند قرار گیرد.
وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه اخلاقی و انقلابی و فرمان، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است و نیرو‌های ارزشی، ولایی و فعالان فرهنگی و انقلابی باید با وحدت و همدلی، همه تلاش خود را برای پیشبرد اهداف مقدس و متعالی شهداء و این مجموعه بکار بگیرند.
فرماندار اردکان هم در ادامه این مراسم گفت: گنجینه ایثار و شهادت اردکان یکی از مراکز با ارزشی است که در مسیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء تلاش می‌کند و سال‌های جهاد، ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارد. هر کشوری که می‌خواهد زنده بماند باید به گذشته خود رجوع کند. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء در مقاطع مختلف و حساس به ما کمک کرده است.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط سخت حاکم بر جامعه و تحمیل جنگ بر کشور ما که با حمایت بیش از ۴۰ کشور دنیا صورت گرفت این مردم ما بودند که با فراخوان حضرت امام به جبهه‌ها رفتند و جنگ را اداره کردند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.
هادی مقیمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: ما در طول سالیان گذشته انقلاب نیز از اینگونه حوادث زیاد داشته ایم و ما باید با درک شرایط با وحدت خود به انسجام ملی کمک کنیم تا کشور به آرامش کامل برسد و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد و تلاش کنیم که موجبات سوء استفاده‌های دشمنان را فراهم نکنیم و اگر انتقادی هم وجود دارد در جلسات خصوصی‌تر مطرح شود تا بررسی و پیگیری شود.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، محمدعلی فتوحی به عنوان مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان معرفی و از زحمات و تلاش‌های چهار ساله حاج جواد کمالی مسئول سابق این مجموعه تشکر و قدردانی شد.
گفتنی است که گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ۱۳۹۱ و به منظور حفظ آثار و زنده نگه داشتن یاد شهدای شهرستان و همچنین معرفی سیره و سبک زندگی شهداء و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان آیت الله حائری اردکان دایر شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان