Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:26:49 GMT

فعالان صنعت خشکبار و آجیل در تهران گرد هم آمدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۲۰۲۹

فعالان صنعت خشکبار و آجیل در تهران گرد هم آمدند

تهران- ایرنا- جدیدترین فناوری های فرآوری خشکبار، در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته(IRANNUTEX 2018) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران به نمایش درآمده است.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که تا 16 دی ماه برپاست، دهها شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت های بزرگ صادراتی حضور دارند و علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک، نوین ترین دستگاه ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار را نیز به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل همچنین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار، واحدها و کارگاه های پوستگیری، بودادن، شرکت های پاستوریزه کردن خشکبار، واحدهای درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادویه و چاشنی و واحد های تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم، جدیدترین صنایع، تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.
در این نمایشگاه بین‌المللی، صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار، نهادهای کشاورزی (کود، بذر، سم)، شرکت های دانش بنیان، شرکت های بازرگانی و انجمن ها و تشکل های وابسته هم حضور دارند و کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.
این نمایشگاه با هدف توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی،فرآوری و بسته بندی خشکبار ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت؛ برگزار می شود.
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته فرصتی است تا علاوه بر شناسایی و معرفی توانمندی های این صنایع، زمینه های ایجاد و تبدیل و استمرار این نمایشگاه به کانون صنعت خشکبار منطقه، فراهم شود.
این نمایشگاه که با رویکرد تجاری و معرفی فرصت های صادراتی صنعت خشکبار کشور برگزار می شود، سال گذشته نیز با حضور بیش از 110 شرکت مطرح از سراسر کشور برگزار شد و در آن هیات های تجار و بازرگانی و خریدارانی از 28 کشور جهان حضور یافتند.
در کشورمان سالانه حدود 200 هزار تن پسته ، 160 هزار تن کشمش، 150 هزار تن مغز گردو، یک میلیون و 200 هزار تن خرما ، 35 تن انجیر، 50 هزار تن بادام درختی ، 330 تن لوبیا ، 90هزار تن عدس، 300 هزارتن نخود و 270 تن زعفران تولید می شود.
اکنون سالانه بیش از 2 میلیارد دلار انواع خشکبار ایران به بیش از 50 کشور جهان همچون آلمان ،آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ، پرتغال، کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله قطر، امارات متحده عربی،کویت، کشورهای آسیائی چین ،کره جنوبی، ژاپن، استرالیا ،روسیه صادر می شود.
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته IRANNUTEX 2018 از 13 تا 16 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**9186*2025
خبرنگار: هما همت خواه*ناشر: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید