Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادان و دانشجویان برتر حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در آیین تجلیل از استادان و دانشجویان برتر حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی که در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: «در سال‌های گذشته کشور ما در زمینه امور پژوهشی جایگاه مناسبی در دنیا نداشت اما در۱۰ سال اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و جایگاه ایران در جهان ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علیرضا اقدامی از محدود کردن پژوهش‌ها به رشته‌های فنی مهندسی، گفت: «ما در رشته علوم انسانی، بحث حقوق شهروندی، مسائل اجتماعی و امور اقتصادی با مشکلاتی روبرو هستیم و پژوهشگران ما باید به این رشته‌ها نیز توجه کرده و پژوهش ها محدود به رشته های فنی مهندسی نباشد.»

اقدامی با توجه به تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برای رفع نیازهای آزمایشگاهی خود، خاطرنشان کرد: «ما تاکنون بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاه‌ها هزینه کرده و در این بخش تا حد زیادی خواسته های استادان و دانشجویان را برآورده کرده‌ایم.»

این مسئول دانشگاهی افزود: «ما ۹۱ عضو هیات علمی داریم و استادان ما باید در کنار مباحث آموزشی، به امر پژوهش نیز توجه ویژه داشته باشند.»

اقدامی عنوان کرد: «دو سال اخیر رشته جدیدی به رشته‌های موجود اضافه نشده است و بنابراین از اعضای هیات علمی انتظار داریم با تلاش بیشتر در زمینه‌های پژوهشی در رفع مشکلات دانشگاه به ما کمک کنند.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با تاکید بر ضرورت هدفمند کردن پژوهش‌ها، اضافه کرد: «حوزه معاونت پژوهشی باید در زمینه هدفمند ساختن پژوهش‌ها بیش از پیش تلاش کرده و نشست های متعدد در این راستا برگزار شود.»

مصطفی اعتمادی معاون پژوهشی این واحد دانشگاهی نیز گزارشی از اقدامات این حوزه در سال 96 ارائه کرد.

دکتر رمضان نژاد عضو هیات علمی دانشگاه گیلان هم از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

در پایان این مراسم از ۵ تن از استادان و ۴ تن از دانشجویان برتر حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی تجلیل شد.

استادان: دکتر جمالی، گروه مکانیک. دکتر جعفری، گروه عمران. دکتر تن زاده، گروه عمران. دکتر نعیمی، گروه حقوق و خانم دکتر عباسی گروه مدیریت.
دانشجویان: حامد ترابی، رشته عمران. امیر حسین عبدی نژاد، رشته عمران. پیام عشقی، رشته عمران و دامون حازمی، رشته عمران از استادان و دانشجویان برتر در حوزه پژوهش بودند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد