Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از آشوب‌گران در چند روز گذشته در تهران، همزمان با برپایی چند تجمع مردمی برای پیگیری مطالبات اقتصادی، با سوء استفاده از این تجمعات به اموال عمومی و دستگاه‌های خدمات‌رسان آسیب رساندند.

آشوب‌گران که تعدادشان محدود بود، با هدایت سردسته‌های خود چند دستگاه خودرو، سطل‌های زباله، چندین بانک و . . . را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای محمدحسین طاهری افزود: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.   وی ادامه داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده جهت انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.    طاهری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ جهت استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد و یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا اشاره کرد و گفت: شهروندان قبل از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی به این سامانه (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود)، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کنند و در صورت اعتبار نداشتن کد مذکور، مراتب را با اداره کل استاندارد استان تهران به شماره تلفن ۱۵۱۷ اطلاع دهند.   به گفته ­مدیرکل استاندارد استان تهران؛ کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی، بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)