Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان بابیان اینکه فرهنگ مصرف گوشت استرالیایی در زنجان به خوبی جا نیفتاده است، گفت: بایداصناف مبادرت به عرضه گوشت استرالیایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز نیک‌سرشت ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان در محل استانداری زنجان، بابیان اینکه  استان زنجان جزو تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گوشت است، افزود: با وجود اینکه استان زنجان از تولیدکنندگان مهم گوشت قرمز در کشور است و دارای تولید مازاد در این زمینه است ولی قیمت آن در زنجان بالاتر  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  تحلیل و آنالیز قیمت‌ها و ریشه‌یابی عوامل گرانی باید توسط دستگاه‌های مسئول و متولی در جلسات مختلف، صورت گیرد تا مردم استان زنجان، گوشت قرمز را گران‌تر از استان‌های هم‌جوار تهیه نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان بابیان اینکه فرهنگ مصرف گوشت استرالیایی در زنجان به خوبی جا نیفتاده است، گفت: باید اصناف نسبت به عرضه گوشت استرالیایی مبادرت کنند چراکه این کالا باوجود قیمت پایین‌تر از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

نیک سرشت با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها برای عرضه مستقیم گوشت قرمز وارداتی و منجمد جهت کنترل قیمت‌ها، افزود: باید کانکس‌ها و واحدهایی برای عرضه گوشت استرالیایی در استان ایجاد شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان ابراز کرد: در استان تنها یک واحد واردکننده گوشت وجود دارد و طی سال جاری ۱۱۵ تن گوشت توسط شرکت پشتیبانی توزیع و عرضه‌شده است. 

نیک‌سرشت افزود: استان زنجان که هم تولیدکننده گوشت قرمز و هم صادرکننده است چرا باید گوشت قرمز گران‌تر از برخی استان‌ها باشد و در رابطه با این موضوع باید بررسی‌های لازم انجام‌شده و دلیل اصلی این موضوع شناسایی شود.

وی تصریح کرد: ایجاد تعادل در بازار بسیار حائز اهمیت است و مسئولان تلاش می‌کنند که این وضعیت در بازار حاکم شود و دولت با گران‌فروشی به جد برخورد می‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود