Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا شجیع با اعلام این خبر گفت: محورهای کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در دو حوزه سیاستگذاری در عمل و تئوری و ساختارهای سیاستگذاری با محوریت تنظیم الگوی حکمرانی ملی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ورزش یکی از محورهای این کنفرانس در حوزه سیاستگذاری در عمل است که مباحثی همچون مفهوم حکمرانی در ورزش، حکمرانی در ورزش؛ زیرساخت ها و اصلاحات، ابعاد قانونی و تنظیم گری در ورزش، حکمرانی مطلوب جهت توسعه ورزش های همگانی، وضعیت ذی نفعان در حکمرانی مطلوب ورزش، اجرایی نمودن استانداردهای حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش، چالش های اجرای استانداردهای حکمرانی مطلوب در ورزش دانش آموزی، نقش حکمرانی مطلوب در جذب سرمایه گذالری خارجی در ورزش، تحلیل وظایف و اختیارات فدراسیون های ورزشی از منظر حکمرانی خوب، تطبیق اساسنامه فدارسیون های ورزشی با شاخص های حکمرانی خوب، آشنایی با شاخص های حکمرانی مطلوب در ورزش و نقش حکمرانی مطلوب در توسعه ورزش را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته ورزش این کنفرانس ملی اظهار داشت: هدف این کمیته ارتقای سطح دانش و اطلاعات در زمینه سیاستگذاری توسعه ورزش کشور در بخش های مختلفی از جمله، آموزش، فرهنگی، بانوان، قهرمانی و حرفه ای و توسعه منابع و زیر ساخت ها است.

شجیع گفت: نشست تخصصی کمیته ورزش کنفرانس ملی حکمرانی و سیاستگذاری عمومی صبح پنجشنبه 14 دی ماه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و با حضور صاحب نظران، مسئولین و کارشناسان حوزه ورزش برگزار می شود.

شایان ذکر است، ورزش، اشتغال و کارآفرینی، انرژی، آب و کشاورزی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، توسعه منطقه ای پایدار، جمعیت و مهاجرت، رسانه و فاوا، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و سلامت، صنعت و بازرگانیف علم و فناوری، فرهنگ، محیط زیست، مبانی اسلامی سیاستگذاری، نظام پولی و بانکی، مدیریت و حکمرانی شهری در حوزه سیاستگذاری در عمل و نظام اداری، پارلمان و نهاد قانونگذاری، ساختارهای تنظیم گری و شفافیت در پاسخگویی در حوزه تئوری و ساختارهای سیاستگذاری محورهای این کنفرانس ملی را تشکیل می دهند. این کنفرانس روزهای 13 و 14 دی ماه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • حکمرانی ولایی، نظریه جدید در مدل حکمرانی
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد