Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه روز سه شنبه به ریاست مظلومی رئیس فدراسیون و با حضور حسینی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.
این مجمع که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، نظری توانست با کسب 11 رای از 15 آراء ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان کرمانشاه را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این اسکندر محمدی ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه را برعهده داشت.

** تقویت ورزش های نابینایان شهرستان ها را با جدیت دنبال می کنم
رئیس جدید هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه پس از انتخاب خود ضمن قدردانی از اعتماد اعضای مجمع، تقویت ورزش های نابینایان در شهرستان ها را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.
اردشیر نظری افزود: تلاش می کنیم امکانات لازم را برای ورزشکاران نابینا و کم بینای شهرستان ها را فراهم کنیم تا آن ها بتوانند با فراغ بال بیشتری فعالیت های ورزشی خود را دنبال کنند.
وی همچنین استفاده از مربیان کارآزموده و توانمند، برگزاری منظم مسابقات در رشته های مختلف و افزایش کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.
نظری در پایان اظهار داشت: اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و تلاش برای جذب حمایت کننده مالی از دیگر برنامه هایی است که تلاش می کنیم عملیاتی شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد