Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدعلی آخوندی " در یازدهمین همایش سراسری و دومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، اظهار کرد: مرحله دوم دستورالعمل ارتقاء جهادی ناجا بسیار ضروری است و بایستی این مرحله عملیاتی شود.

جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عامل آموزش در آمادگی رزم بسیار موثر است، در صورتی که آموزش کافی نداشته باشیم به طور قطع نمی توانیم از تمام ظرفیتی که در سازمان شکل گرفته استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند" تربیت و آموزش، اولویت یک فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح است"، اشاره و تصریح کرد: بایستی از همه ظرفیت سازمان استفاده کنیم تا بتوانیم گام موثری در راه رسیدن به هدف برداریم.

سردار آخوندی تأکید کرد: توصیه می کنم از فرمانده پاسگاه تا بالاترین رده ها را باید در حوزه آموزش و تربیت به کار و خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: فرماندهی کل قوا موفقیت را در گرو آموزش می دانند و این به دلیل اشرافیت کامل ایشان در حوزه نیروی انتظامی است و رفع چالش ها در ناجا در حوزه آموزش می بینند .

جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل افزود: در حوزه آموزش باید کار جهادی و بی وقفه انجام دهیم تا بتوانیم مأموریت محوله را به نحو احسن به اجرا در آوریم.

سردار آخوندی خاطر نشان کرد: نقش اساسی مربیان و اساتید  در آموزش بسیار حائز اهمیت است ، باید از تجربیات بهینه پلیس سایر کشورهای دنیا در این حوزه بهره ببریم و آن را در چارچوب دین و فرهنگ خود به دانش تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: نباید خود را به یک زمان و مکان محدود کنیم، باید در حوزه  آموزش به طور مستمر و مرتب به روزرسانی انجام دهیم؛ اگر در حوزه آموزش سرمایه گذاری کردیم می توانیم فرمایشات  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را جامعه عمل بپوشانیم.

جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل تأکید کرد: آحاد ناجا به ویژه فرماندهان، روسا و مدیران در کلیه رده ها در راستای تربیت کارکنان مسئول هستند و اهتمام تربیت و آموزش خانواده ها مورد تأکید است.

وی بیان کرد: مدیری موفق است که بتواند از همه لایه های مدیریتی در فرآیند تربیت و آموزش به بهترین نحو استفاده کند و متناسب با نقش تعریف شده در نظام آموزش مشارکت داشته باشد.

سردار آخوندی خاطر نشان کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران در کلیه سطوح بایستی به ویژگی های لازمه مدیریتی دقت شود تا بتوان از مدیرانی بهره برد که با رسالت در حوزه آموزش نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر چقدر در حوزه تربیت و آموزش سرمایه گذاری کنیم به طور قطع هزینه ها را کاهش داده و مهارت را ارتقاء می دهیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان

سرپرستان نواب رئیس، روسای کمیته‌های حقوقی، آموزش و پژوهش و روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، طی احکام جداگانه از سوی اصغر ناظری رئیس این فدراسیون، علی دلاوری به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی  و سارا دهخدایی به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، ناصر اشرفی به‌عنوان رئیس کمیته حقوقی، سیدجمیل احمدی به‌عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش و علیرضا ابراهیمی به‌عنوان رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادره آمده است :

 امیدوارم با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعداد‌های موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه فرهنگی چوگان کشور موفق و موید باشید.

جلسه مشورتی رئیس فدراسیون چوگان با بانوان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • ثبت بالاترین رقم عملیات کانتینری طی شش سال گذشته در بندر شهید رجایی