Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سالانه ۱۶ هزار و ۶۱۰ تن گوشت قرمز در این استان تولید می‌شود، گفت: سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز در استان زنجان مصرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، به افزایش قیمت تخم‌مرغ در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ در استان به حالت تعادل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  بابیان اینکه سالانه ۱۶ هزار و ۶۱۰ تن گوشت قرمز در این استان تولید می‌شود، گفت: سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز در استان زنجان مصرف می‌شود و چهار هزار تن ۵۰۰ تن مازاد تولید مصرف داریم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بیشتر مردم گوشت موردنیاز خود را از قصابی‌ها به‌صورت سفارشی و ویژه می‌خرند و عدم اطلاع از قیمت گوشت در استان‌های دیگر موضوعی است که موجب عدم شکایت مردم از بالا بودن قیمت گوشت در استان زنجان است.

جعفری تأکید کرد: باید نظارت و بازرسی لازم از واحدهای قصابی مدنظر قرار گیرد تا اقدام به گران‌فروشی نکنند.

وی افزود: خوشبختانه استان زنجان در بحث تأمین گوشت قرمز مشکلی ندارد و تنها مشکل ما در استان تخم‌مرغ است که این هم از کشور ترکیه وارد می‌شود و شهروندان می‌توانند از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های بزرگ تخم مرغ خود را قیمت مناسب خریداری کنند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در برخی از کشورها مغازه‌ها انواع کالاهای پروتئینی را عرضه می‌کنند و این موضوع موجب می‌شود فعالیت انجام‌شده مقرون‌به‌صرفه باشد و  کالاهای پروتئینی قیمت نامتعارف نداشته باشند. 

جعفری گفت: باید مراکزی برای عرضه کالاهای پروتئینی در استان ایجاد شود که شهرداری این آمادگی را اعلام کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟