Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده  با حضور در کلیسای وانک با اسقف اعظم ارامنه مرکز و جنوب ایران و شورای خلیفه گری ارامنه و اعضای هیات مذهبی ارامنه اصفهان دیدار و سال نو میلادی را به هموطنان ارمنی تبریک گفت.

استاندار اصفهان ضمن اظهار خرسندی از این دیدار اظهارداشت: ارامنه یکی از اقلیت های مورد احترام مردم در استان هستند و همراهی موجود پیروان آیین مسیحیت نه تنها در اصفهان بلکه در کل ایران با مردم کشورمان مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مهرعلیزاده  با بیان اینکه در سطح دنیا بسیاری برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند که بین پیروان ادیان توحیدی تفرقه و شکاف ایجاد کنند و به دنبال گسترش فرهنگ خشونت و برهم زدن امنیت و آرامش هستند، افزود: آنچه که می تواند ما را از گزند آنان مصون بدارد ایمان به خدا و رشد و تعالی فرهنگ مردم است که به این ادیان باور دارند.

مهرعلیزاده  افزود: پیروان ادیان توحیدی برای جلوگیری از این اختلاف ها، مقاومت ها و پایمردی های بسیاری داشته اند و خواستار ایجاد صلح و صفا بوده اند.

وی با بیان اینکه پس از رحلت پیامبر اسلام دشمنی های زیادی با مسلمانان و مسیحی ها صورت گرفت، افزود: این جریان همچنان ادامه دارد ولی اعتقاد مشترک به خداوند متعال و آیین مسیحیت موجب شد این وحدت و همدلی پابرجا بماند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دشمنان ایران در زمان انقلاب و پس از انقلاب با ترور سران سیاسی کشور؛ انفجار ساختمان نخست وزیر، جنگ تحمیلی و ... تلاش کردند که به ایران ضربه بزنند، افزود: ما همچنان با قدرت ایستاده ایم و این مزاحمت ها و تحریک چندنفر هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

محسن مهرعلیزاده  با بیان اینکه در برخی شهرها مردم با حضور خود این جریانات را محکوم و خنثی نمودند، افزود: امروز بخش اعظم دنیا با این توطئه ها مواجه هستند و ما با صبر و مقاومت تمام ایستاده ایم و دنیا از اسارت این توطئه ها رها خواهد شد.

اسقف اعظم ارامنه ی مرکز و جنوب ایران نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از اولین حضور استاندار اصفهان در کلیسای وانک، اظهارداشت:  از طرف جامعه ی ارامنه ی استان از مدیریت استان و شهرداری به خاطر ایجاد امکانات لازم برای برگزاری مراسم سال نو و میلاد حضرت مسیح تشکر می کنم.

وی با اشاره به جریانات اخیر، اظهارداشت: دعا می کنیم که در وهله ی اول مهر و محبت بیشتر شود و همچنین صبر بیشتر برای مدیران و مردم را خواهانم و باور دارم که این اغتشاشات زائیده ی برخی کشورهای خارجی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مردم ایران می باشد ولی آن ها در توطئه ی خود شکست خواهند خورد.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند