Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: گرامیداشت دهه فجر، از تکالیف دینی هر فرد جامعه و تکلیف انقلابی همه ماست که به عنوان دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی دینِ خود را به انقلاب ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سمیع الله مردان مسؤول کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی مردمی ستاد دهه فجر آران و بیدگل در نخستین نشست این کمیته در اداره تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی کاملا مردمی بود که با وحدت مردم تحت لوای رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قرآن کریم را از وجوه برکت و انسجام نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: گرامیداشت دهه فجر، از تکالیف دینی هر فرد جامعه و تکلیف انقلابی همه ماست که به عنوان دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی دینِ خود را به انقلاب ادا کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان در زمینه عملکرد انقلاب است، افزود: یکی از راه های مؤثر مقابله با هدف دشمن، این است که دستاوردهای انقلاب را برای مردم ملموس تر کنیم و ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تقویت حس امید و تلاش در جامعه است.

حجت الاسلام مردان، بیداری اسلامی در کشورهای مختلف را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: همه وظیفه داریم انقلاب، عظمت و دستاوردهای آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و پیوند امت با ولایت خاطر نشان کرد: فتنه های مختلفی در طول انقلاب صورت گرفته که با حضور مردم، نظام پیرزمندانه از این بحران ها خارج شده است و اغتشاشات اخیر هم نمونه ای از این حرکت های مذبوحانه است و از این موضوع مستثنی نیست.

مسؤول کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی مردمی ستاد دهه فجر آران و بیدگل در ادامه با اشاره به اینکه از تجمیع چندین کمیته، این کمیته واحد تشکیل شده افزود: فعالیت این کمیته  بسیار حساس و گسترده است و هماهنگی و تلاش همه دستگاه ها برای این حجم فعالیت را می طلبد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، نقش این اداره در کمیته را هماهنگ‌کننده فعالیت‌های دهه فجر در حوزه های قرآن، مساجد، روحانیت، قرآن و تشکل های دینی مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای عضو، مسئول اجرای برنامه‌های این حوزه در دهه فجر هستند و لازم است در این زمینه فعالیت هایی درخور شأن انقلاب و قرآن برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، برنامه ها متناسب با این ایام و به شکلی اجرا شود که هم شأن و جایگاه ایام فاطمیه و هم جایگاه دهه فجر حفظ شود.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود، در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقه‌مند به قرآن کریم فرمودند: «مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت میبرم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

کد خبر 747941

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است