Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ساعت 14 روز دوشنبه 25 دیماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

ثبت نام نامزدها برای پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک از روز شنبه دوم دی ماه آغاز شده است و تا پانزدهم دیماه جاری نیز ادامه دارد.

احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال نیز امروز چهارشنبه 13 دیماه برای عضویت در هیات اجرایی این کمیته ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی درباره دلایل ثبت نام خود در انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با توجه به اینکه والیبال ایران موفق‌ترین ورزش تیمی کشورمان است و از جایگاه ویژه‌ای نیز در بین مردم برخودار است، فکر می‌کنم باید نماینده‌ای در کمیته ملی المپیک داشته باشد.

602

فدراسیون والیبال ایران کمیته ملی المپیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از جایگاه واقعی رقبای خود در رنکینگ جهانی خبر داریم ولی با این حال صعود به المپیک برای ما رویا نیست.

موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی صحبت کرد.

موریس پائز گفت:

فرصت خیلی خوب است و تمرینات ما واقعی شروع شده است. همه بازیکنان را در اختیار داریم و با همه توان و انگیزه تلاش می‌کنیم تا به هدف برسیم. از نطر آمادگی بازیکنان شرایط متفاوتی دارند.

وی گفت:

بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و بازی واقعی والیبال ۶ در ۶ را نداریم. فعلا شرایط بازی را نداریم اما کم کم به آن می‌رسیم. در حال حاضر از روند بازیکنان و شرایطشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که صعود به المپیک رویاپردازی نیست، گفت:

قطعا یک واقعیت‌هایی وجود دارد و ما می‌دانیم تیم‌های رقیبان در رنکینگ چه جایگاهی دارند ولی می‌دانیم که رویا نیست. نهایتا می‌گوییم عملکردمان جوری بوده که از آن راضی هستیم.

وی تاکید کرد:

واقعا می‌توانم بگویم یک راهکار جادویی نیست که همه چیز را حل کنیم. نقش ما القای اعتماد به نفس است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوانان عنوان کرد:

قطعا اگر از بازیکنان جوان دعوت کردیم به دنبال فرمالیته نبودیم ما به پویایی و انرژی آن ها لازم داشتیم. حضورشان در تیم ملی به این معنی است که پتانسیل دارند.

پائز در مورد برگزاری بازی‌ دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد:

ما در پروسه آماده سازی از برنامه ها عقب هستیم. خیلی از تیمها بازی دوستانه را بستند و چون از قبل برنامه ریزی کردند حاضر به بازی دوستانه نیستند. با برزیل صحبت کردیم و قرار است دو بازی داشته باشیم اما با تیم الف برزیل نیست. احتمالا با تیم جوانان آنها دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد