Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد نماز جمعه سمنان گفت: گر ما بخواهیم به مطالبات دنیایی دست پیدا کنیم رسیدن به آن جز در سایه حفظ ارزش ها میسر نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمد پناهی مسئول ستاد نماز جمعه سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس  با تاکید بر لزوم حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب  گفت: رسیدن به مطالبات دنیوی جز در سایه حفظ ارزشها میسر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: اگر از اسلام، اهل بیت، خون شهدا، انقلابی گری و ولایت فقیه در کشور خبری نباشد، دشمنان قسم خورده ی اسلام و انقلاب هرگز نمی گذارند مردم روی پیشرفت و اقتصاد شکوفا را ببینند.

مسئولین باید به تجمعات مسالمت آمیز مردم توجه نموده و نسبت به انتظارات به حق آنها جامه ی عمل بپوشانند

مسئول ستاد نماز جمعه سمنان  در خصوص اغتشاشات  بوجود آمده اخیر در برخی نقاط کشورگفت: حدود 40 سال است که این کشور با پایبندی به ارزشهای الهی و انسانی به  سوی اهداف خود حرکت کرده و از آنطرف دشمنان چندین برابر این 40 سال توطئه برای از بین بردن انقلاب داشته اند.

وی با اشاره به مواردی مانند فتنه ی 88 و فتنه هایی که این روزها در کشور اتفاق افتاده است، گفت: دشمنان همیشه به دنبال فرصت هستند تا از "هیچ" برای رسیدن به اهدافشان "همه چیز" بسازند.

احمدپناهی با بیان اینکه در چند سال اخیر مشکلاتی در زمینه اشتغال و وضعیت اقتصادی مردم وجود داشته است، افزود: مطمئنا اگر کسی مشکلات موجود در کشور را انکار کند مانند آن است که چشمش را بر روی واقعیتها بسته است.

مسئول ستاد نماز جمعه سمنان با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات مردم کوتاهی ها و ضعف مدیریتهایی وجود داشته است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، قوای سه گانه و مسئولین موظفند به خواسته های مردم توجه نموده و انتظارات  واقعی آنها را جامه ی عمل بپوشانند.

آنچه احساسات مردم را در روزهای اخیر جریحه دار کرده اقدامات ساختار شکنانه و ضد نظام است

احمد پناهی با بیان اینکه مردم به خاطر ارزشها و ارکان نظام انقلاب کردند و خون داده اند، گفت: زیر پا گذاشتن ارزشها و توهین به ارکان نظام، اقدامات ساختار شکنانه ای است که استکبار جهانی آن را برنامه ریزی کرده و مزدوران داخلی در حال اجرای آن هستند.

وی با اشاره به شعار" نه اسلام، نه قرآن هر دو فدای ایران" که در روزهای اخیر برخی ها سر دادند، گفت: این شعار برخلاف اعتقادات ماست؛ ما جانمان را فدای ایران می کنیم ولی ایران در سایه ی اسلام و قرآن.

توهین به ارزشها، دشمنان را شاد و احساسات وعواطف عمومی را جریحه دار می کند

مسئول ستاد نماز جمعه سمنان با اشاره به برخی اقدامات اغتشاشگران اخیر مانند توهین به پرچم و تخریب اموال عمومی گفت: توهین به ارزشهایی که ملت ما 40 سال برای آن جنگیده است علاوه بر شاد و امیدوار کردن دشمن، سبب جریحه دار شدن احساسات و عواطف عموم مردم  می شود.

مقام معظم رهبری تذکرات لازم را پیشاپیش داده اند

احمدپناهی با بیان اینکه یک سری کارها بر عهده دولتمردان و ارکان حکومت است، افزود: مقام معظم رهبری با بینش و بصیرتی که دارند، در راستای انجام وظایف خود پیشاپیش مسائلی را حدس زده و تذکر داده اند و در پاسخ به انتظارات نا بجایی که برخی افراد از ایشان دارند باید گفت: مقام معظم رهبری نمی تواند در همه ی مسائل اجرایی، قانونی و قضایی بطور مستقیم وارد شده و کارها را خودش انجام دهد که اگر اینگونه باشد ممکن است تبعات دیگری داشته باشد.

مسئولین باید با دقت در حوزه مسئولیت خود، گناه این قضایا را به گردن دیگران نیاندازند

مسئول ستاد نماز جمعه سمنان با بیان اینکه مسئولان باید به مطالبات مردم با دقت توجه کنند، گفت: مسئولین باید با جلوگیری از فرافکنی در حوزه مسئولیت خود دقت کافی را داشته باشند و با دقت در فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات به حق  مردمی، گناه این قضایا را بر گردن دیگران نیاندازند.

مردم ومسئولین صف معترضان به مشکلات اقتصادی را از ضد انقلابها و سلطنت طلبها جدا کنند

احمد پناهی با تاکید برلزوم حفظ وحدت  و انسجام داخلی از طرف مردم و مسئولین، گفت: مردم و مسولان باید با صمیمیت و وفاداری حول نظام اسلامی، به سوء استفاده دشمنان خاتمه دهند و صف معترضان به مشکلات اقتصادی را از ضد انقلاب و سلطنت طلبها جدا کنند.

باید مراقب باشیم آشوبگری های پیش آمده در جامعه " فضای امید" را به سوی بی اعتمادی نبرد

مسئول ستاد نماز جمعه سمنان با بیان اینکه مخالفان با اصل نظام و ولایت همیشه در اقلیت بوده و هستند، گفت: همه باید مواظب باشیم که آشوبگری های پیش آمده در کشور فضای جامعه را بسوی بی اعتمادی و اضطراب نبرد و مردم نیز باید رسانه های داخلی را مرجع خبری قرار دهند و فضای امید واقعی جای امید شعاری را بگیرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم و معلمین این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین امام و امت جدایی بیندازند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: خداوند توصیه می‌کند که اطاعت از رسول، اطاعت از خدا است و دشمن منافعش در بصیرت و ولایت مداری مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار و ولایت مدار است گفت: مردم ما عاشق دین مبین اسلام هستند و دشمن نیز از ولایت پذیری ما هراس دارد.

مصوری ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: معتقدیم وعده خدا صادق است و جوانان ما امیدوار باشند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بردسکن ۱۹ اردیبهشت روز هلال احمر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و افزود: مسؤولان بالادستی نگاه ویژه‌ای به هلال احمر بردسکن داشته باشند و با توجه به وسعت وسیع این شهرستان وجود تجهیزات هلال احمر امری واجب است.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بزرگداشت معلم علی اکبر چراغیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از عملکرد این اداره به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 6095747

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد