Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@19:49:39 GMT

لوسیانو ویتو در آستانه پیوستن به والنسیا

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۳۹۸۰

لوسیانو ویتو در آستانه پیوستن به والنسیا

مارسلینو به خواسته‌اش می‌رسد. 

طرفداری - لوسیانو ویتو، مهاجم آرژانتینی اتلتیکو مادرید را باید بازیکن جدید والنسیا بدانیم.

به گزارش مارکا، ویتوی 24 ساله که در اولین فصل حضورش در لالیگا در ویارئال زیر نظر مارسلینو خوش درخشید، با پیوستن به اتلتیکو مادرید، دوران کابوس واری را سپری کرد و سایه‌ای از آن مهاجم زهردار هم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تحمل چند ماه نیمکت نشینی، ویتو تصمیم به جدایی گرفته و در حالی که به نظر می‌رسید مقصدش، پرتغال و اسپورتینگ لیسبون باشد، او را در نیم فصل دوم با پیراهن والنسیا در میادین خواهیم دید.

در واقع همه چیز برای پیوستن ویتو به اسپورتینگ آماده بود که مارسلینو و والنسیا هم وارد گود شدند. ویتو که دوران فوق العاده‌ای را زیر نظر مارسلینو پشت سر گذاشته بود، در تصمیمش مردد شد و نهایتا تصمیم گرفت با رد پیشنهاد اسپورتینگ، راهی مستایا شود. طبق آخرین اخبار، ویتو امروز به والنسیا سفر می‌کند تا آزمایشات پزشکی را پشت سر بگذارد. به همین دلیل هم انتظار می‌رود همین امروز خبر انتقال او به خفاش‌ها اعلام شود. 

این را هم باید گفت که انتقال ویتو به والنسیا قرضی و بدون بند خرید اجباری در پایان فصل است. بندی که بین 13 تا 15 میلیون یورو خواهد بود. ظاهرا طبق قرارداد، ویتو در نیم فصل دوم نمی‌تواند برابر اتلتی هم به میدان برود. باید دید خبر رسمی این انتقال کی اعلام می‌شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • سد اکباتان همدان در آستانه سر ریز شدن + فیلم | حجم ورودی آب به سد را ببینید
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد