Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه پروژه عظیم صحن فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در نجف تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: به دنبال احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﺷﺒﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ، علیرضا رادان ﺍﻣﺮﻭﺯ (13 دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در ﺧﺮﺍﺳﺎﻥ ﺟﻨﻮﺑﯽ طی برگزاری نشست شورای اطلاع ﺭﺳﺎﻧﯽ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ ﻋﺘﺒﺎﺕ ﻋﺎﻟﯿﺎﺕ استان ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ: امکانات خوبی در راستای بازسازی عتبات عالیات در خراسان جنوبی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه قشر بسیاری از مردم خراسان جنوبی تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، ادامه داد: با این وجود خراسان جنوبی توانسته است که رتبه اول بحث جمع آوری نذورات را در کشور نصیب خود کند و این بسیار اهمیت دارد.

 

 

جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه عشق مردم این استان به اهل بیت (علیهم السلام) زبانزد است، گفت: مشاهده می کنید که امروز دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد ذره ای از فرهنگ اسلام و عشق و محبت مردم ایران به اهل بیت (علیهم السلام) را از بین ببرد اما این موضوعات به برکت اهل بیت (علیهم السلام) خنثی می شود.

 

 

رادان با توجه به اینکه متاسفانه برای جمع آوری نذورات مستقیما تبلیغ نمی کنیم، افزود: باید به مردم بگوییم که طب برگزاری مراسم اربعین حسینی کاظمین کاملا در دست خراسان جنوبی است و این استان کارهای بسیار خوب و بزرگی را در آن جا انجام داده است.

 

 

وی با اشاره به وجود 260 دار قالی در خراسان جنوبی گفت: هنر قالی بافی خراسان جنوبی به فراموشی سپرده شده بود و اکنون با ایجاد کارگاه های قالی بافی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات این هنر بومی احیا شده است و سال گذشته 200 تخته فرش در این کارگاه ها تهیه شده بود.

 

 

جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در پایان خاطرنشان کرد: پروژه عظیم صحن فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در نجف تا پایان امسال به بهره برداری و اتمام خواهد رسید و این پروژه عظیم کاملا ایرانی است و تمامی مصالح استفاده شده در ساخت این پروژه ایرانی است و به دنبال احداث صحن حضرت زینب(سلام الله علیها) در کربلا در راستای توسعه حرم سید الشهدا(علیه السلام) و ترفیع گنبد امام حسین(علیه السلام) هستیم.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال