Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین دوره فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، عباس رمدانی، به‌عنوان رئیس این سازمان در استان مازندران انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، انتخابات پنجمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران برگزار شد که عباس رمدانی با کسب حداکثر آرا بار دیگر به‌عنوان رئیس این سازمان صنفی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به استناد ماده 13 آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای، در نخستین جلسه فعالیت پنجمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران، اعضای هیئت‌رئیسه این سازمان متشکل از رئیس، نواب، دبیر و خزانه‌دار به‌اتفاق آرا اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

در بخش انتخاب نواب رئیس نیز رسول حسن‌پور و مرتضی میرزائیان با کسب رأی موافق اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شدند و در بخش انتخاب دبیر و خزانه‌دار این سازمان نیز کورش بخشی کیادهی و ابوالقاسم شاکری موفق به کسب رأی موافق اعضای هیئت‌مدیره حاضر در جلسه، به‌عنوان دبیر و خزانه‌دار پنجمین دور هیئت‌مدیره سازمان نصر مازندران برگزیده شدند.

گفتنی است در اجلاس عمومی سالانه که با حضور اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان‌های کشور برگزار می‌شود ترکیب اعضای شورای مرکزی این سازمان مشخص می‌شود و عباس رمدانی در پنج دوره گذشته توانست هضو هیئت رئیسه این سازمان شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲تا۴میلیارد تومانی مصاحبه و بیانیه در فوتبال!

سازمان لیگ فوتبال ایران از جریمه سنگین باشگاه‌ها و مربیانی خبر داد که اقدام به صدور بیانیه می‌کنند یا علیه رقبا حرف می‌زنند.

به گزارش تابناک ورزشی، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«براساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ، با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقای سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه، اطلاعیه، بیانیه، مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها، تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم، لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

1- برای بار اول 200 میلیون تومان جریمه

2- برای بار دوم 300 میلیون تومان جریمه

3- برای بار سوم و تکرار 400 میلیون تومان جریمه

- ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

- صدور اطلاعیه و .... توسط روابط عمومی و باشگاه، مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول: سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

1- برای بار اول 500 میلیون تومان جریمه

2- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

3-برای بار سوم و تکرار 1.5 میلیارد تومان جریمه

- ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

- صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه، مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر: سرمربی، کادرفنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره

1- برای بار اول 2 میلیارد تومان جریمه

2- برای بار دوم 3 میلیارد تومان جریمه

3- برای بار سوم و تکرار 4 میلیارد تومان جریمه

 

- ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

- صدور اطلاعیه و .... توسط روابط عمومی و باشگاه، مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده، با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل، موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر «غیر مالی» ارجاع می‌گردد.

دیگر خبرها

  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!
  • جریمه حداقل ۲ میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویسی باشگاه‌های لیگ برتری
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • جریمه ۲تا۴میلیارد تومانی مصاحبه و بیانیه در فوتبال!
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • دستورالعمل جدید سازمان لیگ به کلیه باشگاه‌ها در مورد بیانیه‌های و مصاحبه‌های غیر فنی/ 2 میلیارد جریمه در انتظار لیگ برتری ها
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • انتخابات دوره هفتم نظام صنفی رایانه‌ای ، رو به بهبود یا افول؟