Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:50:46 GMT

مهارت های تماشایی کاراسکو

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۴۴۵۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما مهارت های کاراسکو ستاره بلژیکی تیم فوتبال اتلتیکومادرید که گزینه خرید بایرن مونیخ در نقل و انتقالات نیز می باشد را آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های دیدنی کاراسکو ستاره بلژیکی تیم فوتبال اتلتیکومادرید که گزینه خرید بایرن مونیخ در نقل و انتقالات نیز می باشد را آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یانیک فرییرا کاراسکو (آلمانی: Yannick Ferreira Carrasco؛ زادهٔ ۴ سپتامبر ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل بلژیک است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا در لالیگا بازی می‌کند.

از جمله باشگاه‌هایی که کاراسکو در آن‌ها بازی کرده‌است می‌توان به موناکو و خنک اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال بلژیک بازی کرده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: هدف بزرگتری نسبت به صعود به جام جهانی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین ذیذار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد، ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم