Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم ومعارفه فرمانده قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد باحضور مسوولین استانی و شهرستانی در سالن سینما انقلاب شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بویرخبر؛ صبح امروز باحضور جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی در سالن سینما انقلاب یاسوج  از زحمات سرهنگ داریوش مثنوی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد تقدیر و سرهنگ روح الله شاهینی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در ابتدار مراسم ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، از حضور فرماندهان سپاه نواحی، خانواده های شهدا، فرماندهان سپاه فتح، مدیران نواحی، مسوولین ادارات، شورای تأمین، پیشکسوتان و همه کسانی که در این جسله حضور دارند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ داریوش مثنوی در ادامه بیان کرد: یکی از بهترین افتخارات من در این ناحیه، اتفاق بی نظیری مثل اجلاسیه 1800شهید استان کهگیلویه وبویراحمد بود که توفیق بسیار بزرگی بود.

سرهنگ مثنوی با بیان برگزاری پبیش از 500 یادواره شهدا در سطح شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: همه این توفیقات به برکت خون 700شهید شهرستان بویراحمد بود و زیر سایه آن عزیزان محقق شد.

 

وی با اشاره به ایجاد فضای هم اندیشی در زمینه فرهنگی گفت: در زمینه توسعه فضای فرهنگی و برپایی مناسبات مختلف با توجه به گردشگرپذیر بودن استان، برپایی تفرجگاه های تعالی بخش در ایام بهار و تابستان را در دستور کار قرار دادیم.

سرهنگ مثنوی افزود: شهرستان بویراحمد با افتخار میزبان تشیع همه شهیدانی بوده است که در این استان قدم گذاشته اند.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه های بومی محلی، کارگاه های کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش طلاق و خودکشی نیز بخشی از فعالیت های ناحیه بویراحمد بوده است.

سرهنگ مثنوی گفت: بیش از 18000نفر را از طریق مدارس به اردوی راهیان نور اعزم کردیم و در زمینه محرومین زدایی و سازندگی قدم های مهمی برداشتیم.

وی افزود: 520 طرح اقتصاد مقاومتی در زمینه کارگاه زودبازده و خانگی با همکاری بانک های عامل را اندازه شده اند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد بیان کرد: 14 میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان اعصا شده است و نمایشگاه های مختلفی برپاشد.

سرهنگ مثنوی با بیان استفاده از ظرفیت بسیجیان پایگاه ها در بالا بردن توان رزمی عنوان کرد: تعداد گردان های بیت المقدر نسبت به سال 93 دو برابر شده است.

وی بیان کرد: 25 دسنگاه مختلف در رزمایش بزرگ بسیجیان استان با حضور 3 هزار بسیجی در یاسوج شرکت کردند که به گفته سردار بوعلی این رزمایش درسطح ملی برگزار شد.

در ادامه مراسم سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به اتفاقات پیش آمده در سطح کشور در روزهای اخیر اشاره کرد که در خبری دیگر آمده است.

تصاویر تکریم و معارفه فرمانده قدیدم و جدید ناحیه بویراحمد در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان