Web Analytics Made Easy - Statcounter

همبستگی اقوام مختلف شهر اهواز  بار دیگر وحدت خود را دربرابر منافقین داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند و نسخه فتنه جدید را درهم پیچیدند. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صبح امرز مردم اهواز در برابر اغتشاشگران و آشوبگران چند روز اخیر خروشیدند و با همبستگی اقوام مختلف این شهر  بار دیگر وحدت خود را در برابر منافین داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند و نسخه فتنه جدید را درهم پیچیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی با حضور اقشار، اصناف و قومیت‌های مختلف در اهواز برگزار شد و مردم ولایت‌مدار اهواز بار دیگر با ولایت فقیه و امام خامنه‌ای تجدید پیمان کردند.

عکس از علی آغابابایی

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» تصویری را از راهپیمایی طرفداران فلسطین در لندن منتشر کرد که در آن تظاهرات «میشل اونیل»، وزیر اول ایرلند شمالی، شرکت داشت و خشونت‌ها در غزه را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

میشل اونیل گفت: «افتخار می‌کنم که برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. هزاران نفر در خیابان‌ها هستند تا خواستار خاتمه کشتار مردم فلسطین شوند و بگویند ما در کنار شما هستیم! ما جامعه بین المللی را برای نقش آن به چالش می‌کشیم. من در همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. ما شاهد وحشت و ویرانی در غزه و کشتار مردم غزه هستیم. این یک نسل کشی است و باید متوقف شود. جامعه بین المللی باید به آن خاتمه دهد. جامعه بین المللی باید مسلح کردن اسرائیل را متوقف کند. این امر باید همین الان پایان یابد».

دیگر خبرها

  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است