Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@10:16:36 GMT

بنز در آتش کارگاه صافکاری سوخت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۴۸۴۰

خبرگزاری میزان- آتش سوزی کارگاه صافکاری و نقاشی خودروهای سواری در شرق تهران، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهد دود غلیظ از یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۱۸:۱۸ شب گذشته نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۵۷ و ۹۲ را به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی به سمت محله تهرانپارس، خیابان وفادار شرقی، خیابان شهید طالقانی، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عیسی ارضی شلمانی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، یک باب کارگاه صافکاری و نقاشی انواع خودرو‌های سواری به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش یک دستگاه خودرو سواری بنز را در داخل کارگاه در بر گرفته بود.

وی افزود: محل آتش سوزی قسمت زیر زمین یک ساختمان دو طبقه مسکونی بود که دود غلیظ ناشی از آتش سوزی به راهرو‌ها و طبقات بالایی ساختمان سرایت کرده بود و احتمال محبوس شدن ساکنان وجود داشت.

افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران تصریح کرد: با توجه به وجود مواد قابل اشتعال، آتش سوزی به سرعت در حال سرایت به همه نقاط این کارگاه بود که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی، به وسیله لوله‌های آبرسانی مهار زبانه‌های آتش را آغاز کردند.

وی افزود: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیرو‌های عملیاتی وارد قسمت مسکونی ساختمان شدند و به جستجوی احتمالی افراد محبوسی در میان دود ناشی از آتش سوزی شدند که خوشبختانه فردی مشاهده نشد.

ارضی تاکید کرد: آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود توانستند شعله‌های سرکش آتش را خاموش و پس از لکه گیری. تخلیه دود از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان علت یابی منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد

زی‌سان: تیراندازی تروریست‌ها و اقدام آنها به آتش‌سوزی محل قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در منطقه مسکو شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به جان باختن ۱۳۹ نفر (بنا بر آمار کمیته تحقیقات روسیه) و مجروح شدن ۱۸۰ نفر (بنا بر آمار وزارت بهداشت منطقه مسکو) منجر شد. شاهدان عینی از حضور چهار تروریست سخن گفتند که بعدا گفته شد آنها مواد قابل اشتعال برای آتش زدن سالن نیز همراه داشتند. این آتش‌سوزی منجر به فروریختن بخش‌هایی از این تالار شد.

آثار ضرب و شتم در چهره ۴ متهم عملیات تروریستی مسکو، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.

tags # روسیه سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت