Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیرکل سندیکای بیمه گران از دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی و قول مساعد وی برای جلوگیری از حذف معافیت خدمات بیمه ای از پرداخت مالیات ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش چهارشنبه تارنمای سندیکای بیمه گران، سیدمحمد علیپور در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکا افزود: لاریجانی برای پیگیری نظر کارشناسی سندیکا مبنی بر جلوگیری از حذف معافیت خدمات بیمه ای از پرداخت مالیات ارزش افزوده در پیشنهاد ارائه شده از طرف دولت قول مساعد داد و در پی این رایزنی ها مکاتبات لازم با رییس مجلس، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییسان کمیسیون های مربوطه در مجلس نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل سندیکای بیمه گران ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط اقتصادی و اراده به وجود آمده در مجلس برای کاهش هزینه های عمومی قشرهای مختلف جامعه، با حذف مالیات ارزش افزوده و به تبع آن کاهش هزینه های خرید بیمه نامه گامی برای توسعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه برداشته شود.
عبدالمحمود ضرابی نایب رییس شورای عمومی سندیکا نیز از پیگیری ها و مذاکرات با مدیران سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص بخشودگی بخشی از جریمه دیرکرد مالیات ارزش افزوده شرکت ها و توافقات اولیه صورت گرفته گزارشی ارایه کرد.
به گزارش ایرنا، معافیت صنعت بیمه از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده یکی از موارد لایحه دایمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده است؛ این لایحه در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد و به گفته محمدرضا پورابراهیمی رئیس این کمیسیون تا پایان امسال در مجلس تعیین تکلیف می شود.
به اعتقاد کارشناسان صنعت بیمه، اعمال این معافیت بر سود و زیاد صنعت بیمه اثر مستقیمی ندارد اما سبب کاهش 9 درصدی هزینه های بیمه در سبد خانوار می شود که می تواند به فروش بیشتر بیمه نامه منجر شود.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2025*1961
تنظیم: لیلا جودی* انتشار: مریم مسعود

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد