Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه امروز در آیین کلنگ زنی پروژه با بیان اینکه مجموعه فرهنگی در زمینی به مساحت 1400 مترمربع در دو بخش مردمی و دانشگاهی ساخته خواهد شد، گفت: اعتبار مورد نیاز 20 میلیارد ریال است که توسط خیر(منفرد) پرداخت می شود.
سعیدرضا قنبری زاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با سه دانشکده پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت فعالیت دارد که بزرگترین چالش آن کمبود فضای فیزیکی آموزشی و پژوهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مراکز آموزشی دانشگاه در سطح شهر پراکنده است، گفت: علاوه بر پراکندگی فضاهای آموزشی، فقدان خوابگاه برای برادران و همچنین خوابگاه استیجاری برای خواهران نیز مزید بر علت شده تا در کنار نبود فضاهای رفاهی، فرهنگی و آموزشی تسریع در روند احداث پردیس دانشگاه، بیشتر احساس شود.
قنبری زاده در ادامه به پروژه های در حال ساخت اشاره و اظهار کرد: احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در شهرک ولی عصر(عج) در مجاورت سایت مسکن مهر در حال انجام است و این پروژه به دلیل فقدان بودجه متوقف شده بود که با پیگیری های دانشگاه و دریافت وام 50 میلیارد ریالی روند احداث آن را ادامه خواهیم داد.
وی افزود: همچنین احداث سازه خوابگاه دانشجویی خواهران توسط بنیاد 15 خرداد در تهران با اعتبار 70 میلیارد ریال مراحل نهایی خود را سپری می کند و در کنار آن انشعابات آب، برق و گاز پردیس دانشگاه نیز به اتمام رسیده و برای تسریع در روند پروژه، نیازمند کمک خیران حوزه سلامت هستیم.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
این دانشگاه 162 تخت در دو بیمارستان شهرهای مه ولات و زاوه دارد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای 32 نفر عضو هیات علمی و 766 نفر دانشجو است که دانشجویان در 9 رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می کنند.
ناوگان آمبولانسی این مرکز درمانی این شهرستان به 39 دستگاه می رسد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مناظره دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی همدان 

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مناظره از سلسله مناظره‌های دانشجویی با شور و حضور فعال دانشجویان علوم پزشکی توسط دفتر تحکیم وحدت دانشگاه با موضوع رفراندوم برگزار شد.

کد خبر 6101049

دیگر خبرها

  • بارش بهاری به بخش کشاورزی کدکن خسارت زد
  • برگزاری مناظره دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی همدان 
  • آغاز طرح حامیم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر