Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، «میرسعید صفی نیا» مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی مهرآباد در این مراسم طی سخنانی ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها در سپردن مسئولیت فرودگاه مهرآباد به وی گفت: من پس از 26 سال به خانه خود بازگشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 شهریور سال 70 از دانشکده هوانوردی در رشته مهندسی الکترونیک هواپیمایی فارغ التحصیل شدم و در مهرآباد فعالیت خود را آغاز کردم. پس از 10 ماه به یزد منتقل شدم و یک سال و نیم کارشناس الکترونیک هواپیمایی آن فرودگاه بودم و بعد وارد حوزه های مدیریتی در رده های مختلف شدم. مدتی نیز معاون مدیرکل فرودگاه کرمانشاه بودم و چند سالی مدیرکل ایمنی زمینی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بودم و آخرین سمتم قبل از مدیریت فرودگاه مهرآباد، مدیرکلی تجهیزات و سامانه های فرودگاهی بود که توانستم درانجا برنامه ریزی پنج ساله را در سه سال عملی کنم و 70 درصد زیرساخت های موردنیاز را فراهم سازم. من تاکنون در گوشه و کنار ایران فعالیت کرده ام و 24 سال در حوزه عملیات هوانوردی و بخشی از دوره خدمتم را نیز در حوزه عملیات فرودگاهی بوده ام.

مدیرکل جدید فرودگاه مهرآباد افزود: عشق به کار و به فرموده مقام معظم رهبری؛ علاقه به نوکری مردم، باعث شد مسئولیت اداره مهرآباد را بپذیرم.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه مهرآباد دارای 768 پرسنل رسمی و قراردادی و 500 پرسنل غیررسمی، 16 شرکت و ایرلاین، 93 مرکز تجاری، هفت شرکت مسافری و یک آژانس هواپیمایی است، گفت: مهرآباد بزرگترین فرودگاه کشور است و قبل از پذیرش مدیریت این فرودگاه از مدیرعامل شرکت خواستم توجه ویژه ای درحوزه اعتباری به این فرودگاه شود تا شرمنده کارکنان نباشم و امیدوارم با  کمک، همدلی و دوستی بتوانیم محیطی آرام را برای خدمتی شایسته در فرودگاه مهرآباد فراهم کنم.

صفی نیا با تاکید بر اینکه مهرآباد قطب منطقه و دروازه ورودی ایران است که هرچه درآن کار شود، باز جای کار وجود دارد، افزود: امیدوارم با کمک و حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و تمام ارگان های مربوط بتوانم تمام موارد مطرح شده در ابلاغ مسئولیتم را محقق و آنچه را در شان مردم است، دراین فرودگاه فراهم کنم.

مراسم تودیع و معارفه رستمی و صفی نیا امروز 13 دی با حضور رحمت اله مه آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، اعضای هیئت مدیره، حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل، سید احمد مومنی رخ، مشاور عالی مدیرعامل و مدیران کل ستادی و معاونان و مشاوران مدیرعامل، مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، فرماندهی پلیس فرودگاه کشور، فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی و سایر ارگانها در جمع کارکنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و جمعی از کارکنان فرودگاه مهرآباد در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

پس از سخنان مهندس صفی نیا مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی مهرآباد،  دکتر مه آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سخنرانی کرد و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر به مهندس رستمی و همسرش و همچنین ابلاغ حکم انتصاب به مهندس صفی نیا این مراسم خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!