Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایتمدار شهرستان بندر هندیجان علیه آشوبگران، فتنه‌گران‌ سر به آخور دشمنان اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی که کشور را ناامن جلوه می‌دهند خروشیده و با مشت‌های گره‌کرده پاسخ یاغی‌گری آن‌ها را دادند. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، امروز مردم، مسئولان و اقشار مختلف با حضور در راهپیمایی بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ولی‌فقیه زمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای در شهرستان بندر هندیجان هرگونه ماجراجویی مزدوران داخلی و دست‌های پلید خارجی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم هندیجان با حضور مسئولان خود در مقابل مسجد جامع امام حسین (ع) تجمع و با صفوفی به هم فشرده تا یادمان شهدای گمنام راهپیمایی کرده و در شعارهایی اقدامات ددمنشانه روزهای اخیر جیره‌خواران مزدور خارجی را بشدت محکوم کردند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی حرکت‌های تفرقه‌افکنانه در شهرهای بزرگ ایران را غیره قابل‌قبول دانستند و از مردم آن سامان خواستند نسبت به این‌گونه تحرکات هوشیاری کامل خود را حفظ کنند. ملت با بصیر و آگاه هیچ‌گاه ولی‌فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

مردم هندیجان از مسئولان قضایی و امنیتی خواستند که با عوامل کوچک، بزرگ و خائنینی که در هر لباس به این ملت ظلم می‌کنند را بشدت مجازات کنند و هیچ‌کدام از آن‌ها را روی زمین باقی نگذارند. ملت ما اجازه عرضه اندام به دشمنان ضد اسلام را نمی‌دهند.

مردم هندیجان در قطعنامه‌ای حل مشکلات معیشتی و برطرف شدن گرانی‌ها را حق مسلم خود دانسته و از مسئولان خواستند تا به این وضعیت گرانی رسیدگی و کشور را از هرگونه گرانی مجدد دور کنند. تنها راه نجات کشور اجرای کامل اقتصاد مقاومتی است.

آمریکا می‌خواهد ایران را همانند سوریه، عراق، یمن و لیبی به آشوب بکشاند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل امام‌جمعه هندیجان در این مراسم اظهار داشت: ما این اقدامات دشمنان قرآن و اسلام را که به سردمداری آمریکا و اسرائیل شکل‌گرفته بشدت محکوم کرده و خواستار برخورد جدی و قاطع با آن‌ها هستیم.

وی افزود: اگر فریب‌خوردگان داخلی اندکی تعقل و تدبر کنند می‌دانند که این فتنه حاصل شیطنت و فریبکاری همان آمریکا و اسراییلی است که از شروع انقلاب اسلامی ایران تاکنون در عراق و سوریه، دستشان به خون جوانان و پدران ایرانی آلوده است و هدفشان براندازی نظام و چپاول کیان و ناموس ایرانی است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: ما مردم ولایت مدار هندیجان از مردم شهرهای بزرگ خواستاریم با آگاهی نگذارند عناصر خائن بین آن‌ها نفوذ کرده و در کشور عزیزمان موج‌سواری کنند. دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با آشوب گران برخورد کند.

وی گفت: مطالبات اقتصادی حق مردم است، بنابراین دولت باید حق‌وحقوق مردم را رعایت کرده و از گرانی‌هایی که مردم را ناراحت می‌کند خودداری و سبب آسایش روانی و جسمی آن‌ها را فراهم آورد.

انتهای پیام/

راهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گران ۱راهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گرانمرزداران هندیجان‌ علیه اغتشاش‌گر‌ان خروشیدند + تصاویرراهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گرانراهپیمایی مسئولان هندیجان علیه فتنه گرانراهپیمایی مسئولان هندیجان علیه فتنه گرانراهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گرانراهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گرانراهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گران ۹راهپیمایی مردم هندیجان علیه فتنه گران R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند

امام جمعه رشت گفت: امنیت شغلی و رفاهی کارگران باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر با اشاره یازدهم اردیبهشت‌ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه لوازم زندگی مردم محصول رنج و زحمت کارگران است، افزود: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را ۸۹ روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و همه کسانی که درصدد جذب کارگر هستند باید به امنیت شغلی آنها توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی، معتقد و پایبند به آموزه‌های اسلامی و یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام عیار بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان گفت: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود؛ یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

وی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است، افزود: دشمن در تلاش بود تا روابط میان ایران و پاکستان تیره شود و این موضوع توسعه اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاهی خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرایی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 748130

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • نماز جمعه سنندج
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا