Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "حسین اشتری" در یازدهمین همایش سراسری و دومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، به حوادث چند روز گذشته و اقدامات انجام شده از سوی ناجا اشاره و از هوشیاری مردم تشکر کرد.
وی افزود: صمیمانه از همه فرماندهان، معاونان و کارکنانی که در چند روز گذشته در میدان بودند و با اقتدار، هوشیاری و خویشتنداری این عرصه را مدیریت و اقدامات لازم را انجام دادند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: بیشتر مسئولان کشور از عملکرد ناجا طی این چند روز تقدیر کردند که برای ما انجام وظیفه بود.
سردار اشتری تأکید کرد: در چند روز گذشته تجمعات انفرادی با محوریت اقتصادی و معیشتی شکل گرفت اما بلافاصله گروه های ضدانقلاب با سوء استفاده از این فضا بر موج اعتراضات سوار شدند البته مردم عزیز سریعا صف خودشان را از گروه های سوء استفاده گر جدا کردند ، چند شبی درگیری بود اما بیشتر افرادی که در تجمعات روزهای بعدی حضور داشتند کسانی بودند که قصد داشتند تحرکات غیرقانونی را در راستای اهداف کشور های بیگانه و معاند انجام دهند.
وی با بیان اینکه در این رابطه، مردم و دستگاه های انتظامی و امنیتی خوب ورود کردند و توانستند گروه های ضدانقلاب را مهار کنند، تأکید کرد: الحمدلله وضعیت در آرامش کامل است و به نظر می رسد در چند روز آینده تحرکات به حداقل ممکن برسد.
فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد : ناجا با آمادگی هایی که دارد در بخش آموزش و حرفه ای گرایی به خوبی توانست این تجمعات را که سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور و خسارت به اموال عمومی داشت، مهار کند.
وی افزود: بیش از 70 درصد افراد دستگیر شده در تجمعات اخیر توسط پلیس هدفمند دستگیر شدند، هرچند اصل حادثه اتفاق خوبی نبود و موجب خسارت به اموال عمومی و حتی آسیب به کسب و کار مردم شد اما ناجا تجربه ورود به عرصه ای پیدا کرد که می بینیم ماموران ما در چنین صحنه هایی به بیگانگان بهانه ای ندادند تا بتوانند برای ضربه زدن به نظام و اهدافشان از آن استفاده کنند.
فرمانده ناجا اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد آموزش ها و حرفه ای گرایی ها در ناجا خیلی هوشمندانه و مقتدرانه عمل کرده است.
سردار اشتری تأکید کرد: از وظایف مهم ناجا، برقراری نظم و امنیت و اعمال قانون است که تلاش می کنیم رفتار ناجا، رفتاری شایسته باشد. یعنی برقراری نظم و امنیت تا سعه صدر ، صبر و بردباری و در عین حال توأم با اقتدار انجام می شود.
عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: پلیس باید برای رسیدن به هدف و حفظ نظم و امنیت رفتار حرفه ای داشته باشد که بحمدالله در تجمعات اخیر این موضوع به خوبی انجام شد.
فرمانده ناجا تأکید کرد: خط قرمز ما امنیت مردم و اموال ، حراست و حفاظت از اماکن است.
وی با بیان اینکه باید خود را نسبت گذشته آماده تر کنیم و ببینیم چگونه می توانیم مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم، گفت: امروز از کانتینری که به همت فاوا و معاونت تربیت و آموزش ناجا احداث شده بود، بازدید کردیم و شاهد اجرای پروژه بسیار مناسبی در جهت ارتقاء آموزش و تربیت بودیم.
وی خاطر نشان کرد:کارکنان، مدیران و فرماندهان اهتمام ویژه ای به آموزش و تربیت داشته باشند و با فناوری و تکنولوژی روز آشنا باشند تا بتوانند در اجرای مأموریت های خود به خوبی از آن بهره مند شوند.
فرمانده ناجا تأکید کرد: باید متناسب با مقتضیات زمانی و مکانی و در حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش در بخش آموزش تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه آموزش باید بومی سازی شود و متناسب با نیازها و در عین حال کاربردی باشد، خاطرنشان کرد: آموزش، کتب و تجهیزات ما باید بومی سازی و متناسب با نیازها شود تا بتوانیم در اجرای مأموریت ها تأثیرگذارتر عمل کنیم.
سردار اشتری تأکید کرد: نگاه ناجا در آموزش باید متحولانه و خلاقانه باشد، ما به دنبال کمال و تعالی در حوزه های مختلف پلیسی هستیم و این میسر نمی شود مگر با ابداعات تحول گرایانه در بخش آموزش که بایستی در این راستا تلاش کنیم که ان شاء الله تأثیرات مثبتش را در اجرای مأموریت ها ببینیم.
فرمانده ناجا تصریح کرد: ما سرباز ولایت هستیم و در هر عرصه ای که لازم باشد باید ورود پیدا کنیم و بحمدالله تاکنون این موضوع صورت گرفته است ، از این بابت که لباس خدمت به تن داریم خدا را شاکریم و از مردم عزیز که خودجوش که در حمایت از نظام و ولایت راهپیمایی کردند، تشکر می کنیم.
عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: یکی از دلایلی که دشمنان و گروه های ضدانقلاب می خواهند به امنیت کشور لطمه بزنند ، امنیت مثال زدنی است که ما در جزیره ناآرامی ها داریم .
سردار اشتری گفت: امروز آمادگی ما بیش از روزهای گذشته است و این میزان آمادگی خواست خداوند متعال، وجود مقام معظم رهبری و تدابیر داهیانه ایشان می باشد که موجب حفظ امنیت و آرامش در کشور ما شده است .     لزوم استفاده از تجربیات بهینه پلیس سایر کشورهای دنیا جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر چقدر در حوزه تربیت و آموزش سرمایه گذاری کنیم به طور قطع هزینه ها را کاهش داده و مهارت را ارتقاء می دهیم.
سردار "محمدعلی آخوندی " در یازدهمین همایش سراسری و دومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، اظهار کرد: مرحله دوم دستورالعمل ارتقاء جهادی ناجا بسیار ضروری است و باید این مرحله عملیاتی شود.
جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عامل آموزش در آمادگی رزم بسیار موثر است، در صورتی که آموزش کافی نداشته باشیم به طور قطع نمی توانیم از تمام ظرفیتی که در سازمان شکل گرفته استفاده کنیم.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند" تربیت و آموزش، اولویت یک فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح است"، اشاره و تصریح کرد: باید از همه ظرفیت سازمان استفاده کنیم تا بتوانیم گام موثری در راه رسیدن به هدف برداریم.
سردار آخوندی تأکید کرد: توصیه می کنم از فرمانده پاسگاه تا بالاترین رده ها را باید در حوزه آموزش و تربیت به کار و خدمت بگیریم.
وی تصریح کرد: فرماندهی کل قوا موفقیت را در گرو آموزش می دانند و این به دلیل اشرافیت کامل ایشان در حوزه نیروی انتظامی است و رفع چالش ها در ناجا را در حوزه آموزش می بینند.
جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل افزود: در حوزه آموزش باید کار جهادی و بی وقفه انجام دهیم تا بتوانیم مأموریت محوله را به نحو احسن به اجرا در آوریم.
سردار آخوندی خاطر نشان کرد: نقش اساسی مربیان و اساتید در آموزش بسیار حائز اهمیت است ، باید از تجربیات بهینه پلیس سایر کشورهای دنیا در این حوزه بهره ببریم و آن را در چارچوب دین و فرهنگ خود به دانش تبدیل کنیم.
وی اضافه کرد: نباید خود را به یک زمان و مکان محدود کنیم، باید در حوزه آموزش به طور مستمر و مرتب به روزرسانی انجام دهیم؛ اگر در حوزه آموزش سرمایه گذاری کردیم می توانیم فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را جامعه عمل بپوشانیم .
جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل تأکید کرد: آحاد ناجا به ویژه فرماندهان، روسا و مدیران در کلیه رده ها در راستای تربیت کارکنان مسئول هستند و اهتمام تربیت و آموزش خانواده ها مورد تأکید است .
وی بیان کرد: مدیری موفق است که بتواند از همه لایه های مدیریتی در فرآیند تربیت و آموزش به بهترین نحو استفاده کند و متناسب با نقش تعریف شده در نظام آموزش مشارکت داشته باشد.
سردار آخوندی خاطر نشان کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران در کلیه سطوح بایستی به ویژگی های لازمه مدیریتی دقت شود تا بتوان از مدیرانی بهره برد که با رسالت در حوزه آموزش نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
جانشین معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر چقدر در حوزه تربیت و آموزش سرمایه گذاری کنیم به طور قطع هزینه ها را کاهش داده و مهارت را ارتقاء می دهیم.    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند

محمود فاضل، در مراسم روز ماما، گفت: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی، حوزه پزشکی را بی تردید پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به توسط گفت و گو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه کند که نگاه ویژه ای در تأمین نیازهای حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی ازجمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل، ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم