Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@19:29:01 GMT

رئیس پیشین موساد: در امور ایران مداخله نکنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۶۰۲۲

رئیس پیشین موساد: در امور ایران مداخله نکنیم

به گزارش جهان نيوز، «آفرایم هلوی» رئیس پیشین موساد در گفت‌وگو با «جروزالم پست»، سران رژیم صهیونیستی را از دخالت در امور ایران در سایه اعتراض‌های اخیر بر حذر داشت.
  هلوی گفت: اگر در امور ایران مداخله کنیم هیچ فایده‌ای برای ما ندارد؛ ما خود به اندازه کافی مشکلات داریم.
هلوی ادامه داد: اعتراض‌ها، تحولات مثبتی به نفع اسرائیل است اما اگر مداخله کنیم ممکن است کسانی را که در آینده می‌تواند در راستای بازگشت روابط سابق اسرائیل با ایران کار کنند، تضعیف کنیم؛ پس بهتر است ما ساکت باشیم و بگذاریم امور در ایران، مسیر طبیعی خودش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پیشین موساد در پایان گفت اسرائیل همچنان، برنامه هسته‌ای ایران را یک تهدید برای خود می‌داند.
این توصیه هلوی در حالی مطرح می‌شود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ویدئویی ضبط شده از اعتراض‌ها در ایران که با مداخله برخی طرف‌ها به آشوب‌های خیابانی کشیده شده است، دفاع کرد و آن را تلاش برای «آزادی» دانست.

آویگدرو لیبرمن وزیر جنگ این رژیم نیز اعلام کرد اکنون نباید دنبال جنگ جدیدی در نوار غزه بود زیرا به نفع اسرائیل است که جهان فعلا بر اتفاقات ایران متمرکز شود نه نوار غزه.

«یسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی هم مدعی شد این رژیم قصد دخالت ندارد اما امیدوار است نظام کنونی ایران با این تظاهرات کنار برود.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد

وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در جریان سفر به ترکمنستان که از روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه آغاز شد، با قربانقلی بردی‌محمداف رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و همچنین سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان، با رشید مرداف همتای ترکمنستانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگو در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسائل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و تنش‌های آبی در منطقه و ضرورت همکاری برای حفظ منابع آبی دو کشور از جمله سد دوستی، در دستور کار رای‌زنی‌های امیرعبداللهیان در عشق آباد قرار گرفت.

یکی از اهداف سفر فشرده امیرعبداللهیان فراهم کردن مقدمات سفر آتی آیت‌الله رئیسی به این کشور بود؛ همچنین در جریان رای‌زنی‌های انجام شده بین وزیر امور خارجه با رهبر ملی ترکمنستان توافق شد شرایط برای تبادل زندانیان دو کشور فراهم شود.

امیرعبداللهیان در پایان دیدارهای خود با مقامات عالی رتبه این کشور اعلام کرد در نتیجه مذاکرات انجام شده در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تبادلات تجاری خواهیم بود.

در این سفر کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، دمیرچی‌لو مدیرکل اوراسیا و علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امورخارجه امیرعبداللهیان را همراهی کردند.

منبع: ایرنا


کد خبر 740075

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • اگر در رمضان خودسازی نکنیم زیانکار می‌شویم
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • نیوزیلند، چین را به هک پارلمان متهم کرد
  • حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!