Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بساطعلی نوری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت روانسر که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: ارائه خدمات مطلوب در مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت از مراجعه مردم منطقه به شهر جلوگیری می کند.
وی با تاکید بر اینکه دفع زباله های شهری و روستایی باید به روش صحیح و بهداشتی انجام گیرد، اضافه کرد: موضوع زباله و پسماند به زندگی روزمره مردم گره خورده و نمی شود بی تفاوت از کنار آن گذشت و حتما باید برنامه جامع و منظمی برای مدیریت آن داشت تا از شیوع بیماری های مختلف و به خطر افتادن سلامتی مردم جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرماندار روانسر ادامه داد: با مشارکت دهیاران زباله های 115 روستای این شهرستان جمع آوری می شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز از راه اندازی 100 درصدی طرح پرونده سلامت الکترونیک در این شهرستان خبر داد و افزود: برای فراهم کردن بسترهای این طرح در پنج مرکز بهداشتی شهرستان بیش از 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
دکتر محمدسعید سریری افزود: در 14 خانه بهداشت روستایی پرونده سلامت الکترونیک به طور کامل راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از چهار هزار مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غدایی و اماکن بین راهی و عمومی بازدید و بیش از 650 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و معدوم شده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید