Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:20:22 GMT

خودرویی تک نفره که تبدیل به چمدان می شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۶۱۳۸

خودرویی تک نفره که تبدیل به چمدان می شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد خوش ذوق بوسنیایی با ساخت خودرویی تک نفره و تاشو توانست خدمت بزرگی به صنایع حمل و نقلی بکند.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   ساخت خودروی تاشو توسط مرد بوسنیایی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست

امروز وضعیت به گونه‌ای جلو رفته که دیگر هیچ خودرویی در بازار آزاد ایران کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان نیست. حتی وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو‌های کارکرده هم تعریفی ندارد. قیمت‌ها در آن بخش هم به دلیل اینکه تقاضا بیشتر از بخش خودرو‌های نو است، به شدت افزایش یافته و شرایط برای مصرف‌کنندگان واقعی سخت شده است.

به گزارش مهر، بازار خودرو همچنان راکد بوده و معاملات تقریبا در نقطه صفر قرار دارد؛ قیمت‌ها نیز که طی دو ماه اخیر روند صعودی به خود گرفته بود در حال فرود آمدن از پلکان قیمت البته با سرعت بسیار پایین است.

تقریباً از تابستان تا پایان فصل پاییز حتی با وجود نوسانات بازار ارز، قیمت خودرو چندان دستخوش تغییر نشده بود و قیمت‌ها با یک ثبات نسبی پیش می‌رفتند، اما با ورود به فصل زمستان افسار قیمت‌ها کشیده شد و شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی در برخی از خودرو‌ها نیز بودیم. کارشناسان عمده دلیل این افزایش قیمت‌ها را عدم تحقق وعده‌های سیاست‌گذار مبنی بر واردات انبوه خودرو، عرضه خودروی اقتصادی و واردات خودرو‌های کارکرده عنوان می‌کنند.

امروز وضعیت به گونه‌ای جلو رفته که دیگر هیچ خودرویی در بازار آزاد ایران کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان نیست. حتی وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو‌های کارکرده هم تعریفی ندارد. قیمت‌ها در آن بخش هم به دلیل اینکه تقاضا بیشتر از بخش خودرو‌های نو است، به شدت افزایش یافته و شرایط برای مصرف‌کنندگان واقعی سخت شده است.

نکته قابل توجه، اما ساکت بودن بازار خودرو است؛ بررسی میدانی بازار خودرو حکایت از آن دارد که مصرف‌کنندگان تمایلی به خرید خودرو ندارند و اغلب به منظور مطلع شدن از قیمت‌ها در بازار حاضر می‌شوند. فروشندگان نیز همچنان بلاتکلیف هستند و به دلیل عدم واردات خودرو، نمی‌دانند باید چه رفتاری در بازار داشته باشند در واقع به نظر می‌رسد همه در حالت انتظار مانده‌اند تا ببینند سیاست‌گذار بالاخره چه تصمیمی برای صنعت و بازار خودرو به ویژه در بخش واردات خودرو اعم از کارکرده و نو می‌گیرد.

در این بین تقریباً از هفته پیش و به دلیل عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار آزاد قیمت خودرو آرام گرفته است؛ قیمت دلار پس از ورود به کانال ۶۲ هزار تومان مجدد به زیر ۶۰ هزار تومان بازگشت و هم‌اکنون در کانال ۵۹ هزار تومان معامله می‌شود که همین امر توانسته هیجان بازار‌های موازی همچون خودرو را کاهش دهد؛ به‌گونه‌ای که طی این چند روز از افزایش خبری نیست. نزولی شدن قیمت‌ها برخلاف زمان صعودی شدن، تدریجی و به صورت قطره‌چکانی است و با کندی پیش می‌رود، اما در مجموع به نظر می‌رسد تقریباً ترمز افزایش قیمت خودرو کشیده شده و خودرو از نردبان افزایش قیمت در حال پایین آمدن است و به سمت تعطیلات نوروزی پیش می‌رود.

قیمت خودرو‌های پرتیراژ تولید داخل به شرح زیر است:

در سال‌های قبل در ایام عید بازار خودرو نیز دچار جنب‌وجوش خوبی می‌شد و تقریباً اغلب خرید و فروش‌ها در این ایام انجام و مصرف‌کنندگان با خودرو‌ها نو وارد سال جدید می‌شدند. اما امسال خبری از معامله خودرو در بازار نیست و مصرف‌کنندگان به دلایلی همچون قدرت خرید پایین، قیمت‌های نجومی خودرو و بلاتکلیفی بازار تمایلی به خرید ندارند.

اسد کرمی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در این ارتباط می‌گوید: از مدت‌ها قبل بازار خودرو دچار رکود شده و این رکود همچنان بر بازار حکم‌فرماست. معاملات در بازار تعریف چندانی ندارد و خرید و فروش خاصی صورت نمی‌گیرد.

کرمی به وضعیت قیمت‌ها در بازار آزاد اشاره کرده و می‌افزاید: با توجه به اینکه طی هفته‌های گذشته شاهد افزایش قیمت ارز در بازار آزاد بودیم قیمت خودرو نیز به تبعیت از آن دچار افزایش قیمت شد. افزایش قیمت‌ها در بازار نیز کاملاً محسوس و مشخص بود.

وی می‌گوید: از چند روز پیش که قیمت ارز در بازار آزاد روند نزولی و تقریباً باثباتی را گرفت، قیمت خودرو را نیز از روند افزایشی کوتاه آمد و طی یکی دو روز گذشته نه تنها افزایش قیمتی رخ نداده، بلکه قیمت انواع خودرو در بازار آزاد با کاهش‌های نسبی و جزئی همراه بوده است.

قیمت خودرو‌های پرتیراژ مونتاژی به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • خودرویی که سه چراغ در جلو داشت + فیلم
  • «روش ۳۳۳» چیست و چگونه از آن برای بسته‌بندی لباس‌های مخصوص سفر استفاده کنیم؟
  • چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • چطور خسارت وسایل آسیب دیده در هواپیمارو بگیریم؟
  • دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • کار به اجاره خودرو برای مسافرت عید رسید؛ پراید روزی ۴۰۰ هزار تومان!
  • خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • زمان رونمایی از آیفون تاشو مشخص شد
  • سفری ۳۶ ساعته برای کربلایی شدن