Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی شکوه وحدت مردم اهواز گفت: امروز شاهد یکی از پرشورترین راهپیمایی های مردم اهواز در طول تاریخ بعد از انقلاب هستیم که مردم با بیرون آمدن به خیابان ها، هنجارشکنی ها و ناآرامی های اخیر را محکوم کردند.
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اکنون دیگر وقت شعار و حرف مسئولین نیست و مردم خواستار تحقق مطالبات به حق خود هستند افزود: امروز رفع بیکاری گسترده جوانان باید دغدغه مسئولان باشد و آنان برای رفع این موضوع تلاش و برنامه های خود را مضاعف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مردم دیگر تحمل نمی کنند که در خانه وزرا و مسئولان فردی بیکار نبوده و گرانی بر زندگی آن ها تاثیری نداشته باشد در حالی که ملت از این مشکلات در رنج باشند، اگر فرهنگ و روحیه مسئولان انقلابی باشد و همچون دوران اوایل انقلاب بدون منت به مشکلات مردم رسیدگی کنند، مردم ما هیچ نگرانی نخواهند داشت.
حسن زاده با بیان این که اختلاس و فساد باید از کشور ریشه کن شود ادامه داد: به فرموده رهبری قوه قضائیه از خود شروع کند و بعد این رویکرد به تمام قوا تسری یابد.
وی افزود: ما از آمریکا، صهیونیست و آل سعود هیچ نگرانی نداریم چرا که آن ها توان آن را ندارند که در امور این نظام مداخله کنند، ما هشت سال دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کردیم و از این مرحله سخت عبور کردیم.
وی عنوان کرد: نگرانی ما بر این است که بیکاری و گرانی موجود نباید تنها برای مردم باشد و مسئولان باید این دغدغه را در زندگی خود داشته باشند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: معتقدیم که نباید فرهنگ غلط جدایی مردم از مسئولان در جامعه شکل بگیرد تا درد مردم بیشتر احساس شود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی صبح یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید جایگاه شوراها جایگاهی شرعی و قانونی است و خداوند در قرآن رجوع به خرد جمعی را در کنار نماز قرار داده است و این نشان از جایگاه شور و مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی در خصوص وظایف شوراها به صراحت اشاره شده است و قانون اساسی فنداسیون و چهارچوب این مملکت است که در هفت اصل به موضوع شوراها پرداخته و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه در عمل آنگونه که باید جایگاه شوراها در کشور ما نمود پیدا نمی‌کند چرا شورا برآمده از بطن و متن مردم است از این رو توجه به آنها ضروری است.

وی اعلام کرد: وظایف شوراها و دفاع از موکلین آنها که مردم هستند هم حق و هم تکلیف است و اگر انجام نشود مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه دفاع از مردم حق و وظیفه شوراهاست، گفت: مایه خوشحالی است که شوراها از موکلین و حق آنها دفاع می‌کنند شاید در این مسیر مشکلاتی هم برای شوراها پیش بیاید اما نباید هرگز از انجام این رسالت مهم کوتاه بیایند.

رضایی با تاکید براینکه مشکلاتی در شهر و روستاها وجود دارد که رفع آنها نیاز به ایجاد ارتباطات بیشتر بین شوراها به عنوان نمایندگان مردم و مسولان دارد، اضافه کرد: ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین اعضای شورا و مسؤولان نقش بسزایی در پاسخ به مطالبات مردم دارد چرا که بستر را برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسؤولان و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست فراهم می‌سازد.

کد خبر 6090681

دیگر خبرها

  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند