Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ظهر امروز خیل عظیم مردم ولایتمدار استان البرز برای محکوم کردن فتنه کور نفاق به خیابان آمدند و مواضع خود نسبت به اغتشاشات اخیر را اعلام کردند.

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز  با اشاره به حوادث اخیر، اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان البرز و به تبع کلان‌شهر کرج هم‌زمان با دیگر هموطنان در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا یک‌صدا و متحد بگویند؛ هر تجمعی که آرامش کشور را برهم بزند، محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرزنشینان غیور امروز با حضور در راهپیمایی از دو مسیر میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی و همچنین از فلکه اول رجایی شهر، بلوار ماهان، میدان جمهوری خود را به مصلی شهر کرج رساندند و با مشت‌های گره کرده حوادث اخیر را محکوم کردند.

اعتراض به گرانی 

شهروندان کرجی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «جانم فدای رهبر» اغتشاشات اخیر را محکوم و خواستار برخورد با مرتکبین شدند.

بانوی کرجی که دست فرزند خود را گرفته و بی توجه به سرمای هوا برای حضور در راهپیمایی به خیابان آمده است گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد تخریب اموال عمومی از سوی برخی افراد بودیم که قطعا دغدغه مباحث اقتصادی را نداشته و حتی به گرانی‌های موجود نیز اعتراضی ندارند. آنها فقط می‌خواهند از فرصت استفاده کرده و به کشور آسیب برسانند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از مردم از وضعیت گرانی گلایه‌مند هستند ولی همه ما می‌دانیم آرامش کشور به این راحتی به دست نیامده که به این راحتی دستخوش حوادث شود، ما برای امنیت کشور شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و جنگ تحمیلی کرده‌ایم و نمی‌گذاریم عده‌ای که از ضدانقلاب‌ها دستور می‌گیرند آرامش کشور را زیر سوال ببرند.

یکی دیگر از شهروندان کرجی حاضر در راهپیمایی امروز گفت: ما به گرانی اعتراض داریم ولی خواهان برهم خوردن آرامش و امنیت جامعه نیستیم، همه آنهایی که دست به تخریب اموار عمومی و دولتی می‌زنند بدانند راه ما از آنها جدا است.

مردم مطالبات به حقی دارند

خیرالله ترخانی سرپرست معاونت امنیتی سیاسی استانداری وضعیت امنیت حال حاضر استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: با هیچ گونه مشکل امنیتی مواجه نیستیم.ترخانی در پاسخ به این سوال که آیا در استان تخریب أموال عمومی گزارش شده است یا خیر، اظهار کرد: در حوادث نهم دی ماه  شیشه برخی بانک‌ها توسط اغتشاشگران شکسته شده است.

وی با اشاره به اینکه حساب اغتشاشگران با مردم جداست، گفت: مردم مطالبات به حقی دارند و دولت پیگیر مطالبات آنها است.

دستگیری عوامل اغتشاش در کرج

سرپرست معاونت امنیتی سیاسی استانداری البرز با اشاره به اینکه اغتشاشگران به خیابان آمده و اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی می کنند، گفت: قطعا با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

ترخانی با اشاره به اینکه تا وقتی پیگیری مطالبات مصالحت آمیز پیگیری شود مشکلی پیش نخواهد آمد، گفت: باز تاکید می کنیم حساب مردم مطالبه گر با اغتشاشگران جدا است.

اما حاجی رضا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز نیز از دستگیری برخی عناصر اصلی اغتشاشات کرج خبر داد و گفته بود: این افراد عموما برای دیگر استان‌های کشور بودند، چند تن دیگر از عوامل اصلی این اغتشاشات شناسایی شده و به زودی دستگیر می‌شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیات خسارت‌های وارد شده درپی بارش های شدید باران در چهار استاناصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و یزد را تشریح کرد.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور که منجر به جاری شدن سیل و آبگرفتگی شد، گفت: در روزهای اخیر در برخی استان‌ها مانند اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و یزد بارش‌های شدید رخ داده و که این بارش‌ها منجر به سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق شده و بعضا خساراتی نیز وارد شده است.

آسیب به ۳ شهر اصفهان 

ظفری اظهارکرد: در روزهای اخیر، بارش‌هایی را در شهرهای کاشان، آران و بیدگل و قمصر در استان اصفهان داشتیم که این موضوع باعث ایجاد آبگرفتگی هایی شد و برخی اماکن مسکونی دچار خسارت شدند. در این مناطق آب، برق، گاز و راه های ارتباطی برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه ها وجود ندارد.

بارش های اخیر خسارات زیادی در خراسان جنوبی وارد کرد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در دو روز اخیر، در استان خراسان جنوبی نیز بارش‌هایی را داشتیم. در شهرهای زیرکوه، خوسف، طبس و بیرجند بارش ها شدت داشت و خسارت‌هایی به محورهای مواصلاتی، پل‌ها و آبنماها وارد شد البته تمام محورهای مواصلاتی باز هستند اما از مردم خواهش می کنیم تا ایمن سازی کامل محورها از تردد خودداری کنند. 

ظفری با اشاره به بخشی از خسارات بارش‌ها در خراسان جنوبی  گفت: این بارش ها باعث آسیب به ۲۰ قنات و تلف شدن بیش از ۳۰۰ راس دام شده است. همچنین تعدادی روستا دچار قطعی برق شده بودند که به تازگی وصل شده است. سیستم سوخت رسانی در این استان فعال است. 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: برخی روستاها به دلیل قطعی آب،کمبود آب داشتند که آبرسانی با تانکرها انجام شد و همکاران ما در تلاشند تا به زودی مشکل آب نیز برطرف شود. 

خسارت به راه های روستایی کرمان

ظفری گفت: در جنوب کرمان نیز، بارش‌ها به منازل، راه های عشایری، ابنیه خساراتی وارد کرد اما نیروهای امدادی در تلاشند تا زودتر مشکلات را رفع کنند. راه های مواصلاتی باز هستند اما راه های روستایی ناایمن هستند که باید مدنظر هموطنان قرار گیرد. 

برق روستاهای یزد وصل شد 

وی افزود: بارش‌ها در استان یزد نیز سبب شد تا راه های روستایی تخریب شود. همچنین مشکلاتی در راه‌های اصلی نیز وجود دارد که در حال برطرف شدن است. تردد در این استان مشکلی ندارد. در این استان ۲۵۲ روستا دچار قطعی برق شده بودند که امروز شبکه برق پایدار شده و مشکلی وجود ندارد.

ظفری در پاسخ به این پرسش که این بارش‌ها، تلفات جانی داشته است یا خیر؛ گفت: خوشبختانه این بارش‌ها، تلفات جانی نداشته‌اند و به زودی میزان خسارات ارزیابی و اعلام می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جاده چالوس بسته است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور