Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ گفت: نرخ خرید سربازی از سوی مشمولان غایب در سال ۹۷ افزایش نمی‌یابد.طیبه سیاووشی در مورد مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون، ادامه تبصره‌های بخش درآمدی بودجه سال ۹۷ و پیشنهادهای الحاقی مورد بررسی قرار گرفت .

نماینده مردم تهران بر لزوم ضرورت شفافیت در قواعد بودجه در حوزه تاکید کرد و گفت: باید در بررسی بودجه بحث رعایت عدالت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و باید تلاش شود پیشنهادهای الحاقی مربوط به طبقات ضعیف جامعه شفاف تر و گویا تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی بیان داشت: یکی از مباحث مطرح شده مربوط به ۵۰ هزار واحد خالی مسکن مهر است که قرار شد ازطریق وزارت راه‌وشهرسازی به کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی واگذار شود تا با تکمیل آنها در اختیار افراد تحت پوشش قرار گیرد.

وی از دیگر مصوبات جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق را تصویب خرید خدمت سربازی از سوی مشمولان غایب عنوان کرد و گفت:  طبق این مصوبه به دولت اجازه داده شده است کلیه مشمولان خدمت نظام وظیفه عمومی که بیش از هشت سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساط که تا پایان سال ۹۷ تسویه می‌شود،‌ معاف کند.

سیاوشی با بیان اینکه طبق مصوبه کمیسیون تلفیق نرخ خرید سربازی در سال ۹۷ افزایش نمی‌یابد، اظهار کرد: نرخ جریمه سال ۹۷ برای مشمولان غایب زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، لیسانس ۲۵ میلیون تومان، فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان، دکترای علوم پزشکی ۳۵ میلیون تومان، دکترای تخصصی غیرعلوم پزشکی ۴۰ میلیون تومان و دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر ۵۰ میلیون تومان تعیین شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با رأی موافق اعضا، طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف ساخت و تکمیل طرح فرودگاه قم در زمین‌های طرلاب به تصویب رسید.

با این مصوبه ۲۶۵۰ هکتار زمین به منطقه ویژه سلفچگان الحاق خواهد شد.

استاندار هم در این جلسه از اقدامات عملی برای به سرانجام رساندن طرح ساخت فرودگاه قم خبر داد و گفت: در حال تعیین مشاور طرح و مذاکره با سرمایه گذاران برای از سر گیری ساخت فرودگاه قم هستیم.

آقایان ذوالنور و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم از مصوبه مجلس برای تخصیص اعتبار به زیرساخت‌های فرودگاه قم در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر دادند و با تأکید بر تعیین سرمایه گذار دارای اهلیت گفتند در خصوص این طرح و در قالب وظایف نمایندگی پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح خواهیم بود.

الحاق ۳۳۸ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در شهر قوات دیگر مصوبه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی امروز بود.

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند