Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@16:19:43 GMT

شکوه حضور حماسی حافظان حریم ولایت در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۶۹۹۸

شکوه حضور حماسی حافظان حریم ولایت در هرمزگان

مردم ولایتمدار و انقلابی هرمزگان با شرکت در تجمع حماسی 13 دی ضمن محکوم کردن فتنه و اقدامات فتنه گران بار دیگر با ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اجتماع حماسه مردم ولایتمدار شهر بندرعباس لحظاتی پیش از میدان ابوذر (اتوتاج) شروع شده و تا گلزار شهدای گمنام بندرعباس ادامه می یابد، مردم انقلابی بندرعباس پر شور و باانگیزه در حال آمدن به محل تجمع هستند و جمعیت هر لحظه در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بصیر بندرعباس با در دست داشتن تصویر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در  تجمع حماسی 13 دی با محکوم کردن فتنه و فتنه گران بار دیگر با ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.

راهپیمایان سراسر هرمزگان همچنان بر مطالبات اقتصادی تاکید داشتند و در برابر سوءاستفاده کنندگان از شرایط پیش آمده و هتک حرمت هایی که در مواردی به مقدسات وباورهای مردم انجام شد، اعلام انزجار کردند.

مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آل سعود، ما همه با هم هستم پشت ولایت هستیم، رهبری گفتند: اقتصادی مقاومتی اجرا کردند: اقتصاد ریاضتی نتیجه شد: شورش خیابانی، این است صدای ملت نه اختلاس نه ذلت، گله مند هستم ولی پشت انقلاب و رهبری ایستاده ایم، هرمزگان بیدار است از فتنه بیزار است از جمله شعارهای مردم در راهپمایی بود اما شاه بیت این راهپیمایی، تاکید بر تداوم حیات از انقلاب، ولایت، اررش ها و اقتصاد مقاومتی به عنوان ابزار رونق و بهبود شرایط معیشتی بود که از سیل عظیم جمعیت به گوش می رسید.

 

 

 رفتار اغتشاش گران مطالبه اقتصادی نیست

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه مردم با آگاهی باید فرق بین انتقاد و اغتشاش را تشخیص دهند، اظهار کرد: از آنجایی که در قانون اساسی حق انتقاد وجود دارد لذا مردم انتقاد می کنند اما با اغتشاش مبارزه می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان  با تاکید بر اینکه  رفتار اغتشاش گران اخیر خارج از مطالبه اقتصادی بود، گفت: اغتشاش گران بازیگران دشمنانی هستند که همیشه درصدد هستند که زمینه ناامنی و آشوب را در ایران فراهم کنند.

میرزایی با بیان اینکه مردم، دشمنان خود بویژه آل سعود و آمریکا را می شناسند، تاکید کرد: ما باید تابع قانون و ولایت باشیم و اگر خواسته ای داریم از طریق قانون اقدام نماییم.

شکوه حضور حماسی مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

بهروز اکرمی، معاون سیاسی وامنیتی استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز، با اشاره به خسارت آشوبگران به اموال دولتی و عمومی بیان کرد: چند روز پیش تعدادی از جوانان درصدد بودند تا مطالبات اقتصادی خود را به گوش مسئولان برساند اما متاسفانه برخی از افراد بصورت آگاهانه از فضای موجود استفاده کردند و شعارهای ساختار شکن سر دادند.

وی یادآور شد: تخریب و خسارت به اموال عمومی بندرعباس در شب اول توسط سوءاستفاده کنندگان صورت گرفت اما شکوه حضور حماسی امروز مردم در تجدید بیعت و میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این پیام را به تمام دنیا مخابره می کند که با وجود همه مشکلات، مردم ایران زمین همواره انقلاب و رهبرشان را دوست دارند.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم از وظایف مسئولان است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که انقلاب و کشور از آن مردم است لذا باید همیشه در صحنه باشند و مسئولان را رصد کنند و بدانند مطالبات باید در چارچوب قانون انجام شود و از طریق آشوب امکان پذیر نیست.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان  با بیان اینکه امروز مردم ایران از همه شهر های بزرگ و کوچک آمده اند، تاکید کرد: حضور پر شور مردم در این ساعت از روز نشانگر این است که مردم زمان را نمی شناسند و چه صبح و چه بعد از ظهر از هر مکانی که لازم باشد برای دفاع و حمایت همه جانبه از نظام، انقلاب، امنیت، آرامش و توسعه کشور حضور می یابند.

احمد پویافر، فرماندار بندرعباس با اشاره به حضور با شکوه و بی نظیر مردم گفت: امروز حضور گسترده مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنانه به یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

وی افزود:امروز همه مردم یکپارچه، یک صدا و یک دل برای پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند و در حمایت از انقلاب  گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و از آرمان های امام عظیم الشان دفاع می کنند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه دشمنان هنوز مردم ایران را نشناخته اند، گفت: آمریکای متجاوز و آل سعود  آیا سیلی هایی که از مردم خوردید را فراموش کردید و توبه نکردید؟ فتنه همان فتنه و مردم هم، همان مردم هستند مملکت یک پارچه علیه شما قیام کرد و اگر باز فضولی کنید باز هم قیام خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به رفتار نامناسب رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: از آنجایی که مردم ایران مطیع امر رهبری و با ایشان پیمان دارند، جان خود را فدای ایشان می کنند لذا ترامپ باید خجالت بکشد و کمی عقل را به کار بگیرد و بداند که هیچ غلطی نمی کند.

نعیم آبادی بیان کرد: اقدامات غیرانسانی دشمنان و بویژه آمریکا سبب می شود تا مردم بهتر دشمنان خود را بشناسند و دنیا نیز به عشق و علاقه مردم به رهبری پی ببرند.

 

مردم نسبت به فتنه گران دیروز و امروز آگاه باشند

وی با تاکید بر اینکه مردم شریف ما نسبت به فتنه گران دیروز و امروز آگاه باشند، افزود: دشمنان بدانند  تا قدس را آزاد نکنیم و پایمان را بر گلوی اسرائیل غاصب نگذاریم از حق جدا نمی شویم.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مردم ایران اسلامی، انقلابی هستند  و رهبرشان جز سید علی، شخص دیگری نیست لذا مردم باید دشمن را بهتر بشناسند چرا که رهبر فرزانه ایران بر شناخت دشمنان تاکید دارند.

نعیم آبادی بیان کرد: فتنه گران باید شرمنده باشند که ترامپ را به رهبری انتخاب کردند و  حکومت پهلوی، همان دیکتاتور اصلی و کسانی  را که به زور چادر را از سرزنان کشیدند  را به یاد آورند.

وی افزود: رضا شاه کسی بود که با ذلت و خواری و به فرمان انگلیس سلطنت را ترک و با ثروت ملت بازی کرد و به یغما برد بنابراین طرفداری از  رژیمی چون پهلوی که با پول ملت در کشورهای غربی زندگی می کنند، شرم دارد. نام دزدان و کسانی که با آبروی ملت را بازی کردند ا نبرید.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه حکومت پهلویرژیم ضد دین و هیچ حقی برای مردم قائل نبودند، اظهار کرد: از همه شما مردم شریف که سرمایه انقلاب هستید, تشکر ویژه دارم و بدانید که  دل رهبری به شما خوش است، رهبری از شماست و شما نیز از رهبری هستید.

نعیم آبادی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه خاطرنشان کرد: دولت محترم  بداند که مردم مشکلاتی دارند لذا  اولویت را حل مشکلات مالی مردم قرار دهید، مشکلاتشان را جدی بگیرید و برای رفع آنها تلاش کنید.

 

مطالبات مردم به حق است و دولت باید رسیدگی کند

مردم بصیر شهرستان قشم در یک اجتماع گسترده با شعارهای کوبنده از میدان پاسداران تا آستانه سید مظفر راهپیمایی کردند و بار دیگر مشت های خود را برای اعلام انزجار از اقدامات اخیر در کشور گره زدند .

حجت الاسلام جوکار ، امام جمعه شهرستان قشم در اجتماع بزرگ مردم قشم ضمن محکوم کردن حرکت های اغتشاشگرانه در کشور بیان کرد : مردم امروز به صحنه آمدند تا به همه ی مسئولان بگویند ما خواهان برخود قاطع و جدی با اغتشاش گران و فتنه گرران هستیم .

وی افزود :مردم ضمن حمایت از مسئولین از دولت مردان این تقاضا دارند که برخود جدی و قاطع جلو دشمان خارجی ایران داشته باشند و کسانی که مخل امنیت و آرامش این ملت داشته باشد پاسخ قاطع دهند .

امام جمعه شهرستان قشم حضور با اقتدار ، دلسوزانه و با اتحاد یک لازمه دانست و تاکید کرد : دشمن از اینکه نمی تواند بین اقوام و مذاهب رخنه کند عصبانی است که جای دارد وحدت بیشتر و بیشتر شود .

فرماندار شهرستان قشم در این اجتماع مردمی ملت ایران را دشمن شناس عنوان کرد و افزود :مطالبات اقتصادی مردم به حق است و این انقلاب برای رفع مشکلات مردم بوجود امده است .

وی با بیان اینکه انقلاب لازمه ترقی هر جامعه است ،تاکید کرد : مسولان نوکر مردم هستند دولت با نگاه بلند و اهداف سترگی انقلاب حرکت می کند .
علیرضا نصری اظهار کرد : دشمن همیشه در کمین است تا این مردم را از اهداف خود به دور کند اهداف آنها مباحث امنیتی و اقتصادی است که به واسطه تحریم ها و گروه های تکفیری امنیت را دچار مشکل کنند اما با حضور مقتدراانه نیروهای مسلح امنیت ایران و همچنین امنیت کشورهای دیگر را تامین کردند.

فرماندار شهرستان قشم امنیت امروز کشور را مدیون رشادت جوانان دانست و افزود : مردم نشان دادند پشت سر مقام رهبری حماسه می آفرینند و با حضور دشمن شکن نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند ساخت .
وی استراتژی دشمن را جدا سازی کامل مردم از انقلاب عنوان و تصریح کرد : دشمن با انحرافات به دنبال تهی کردن انقلاب و زدن ریشه اسلام در جمهوری اسلامی ایران است که دشمن با حضور پر شور مردم این آرزو را به گور خواهند برد چرا که این ملت ایمان دارد .

رهبر انقلاب نماد ایران یکپارچه و قدرت تدافعی ملت است

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان میناب صبح امروز چهارشنبه سیزدهم دیماه در پاسخ توهین آمیز فتنه گران به رهبری، تمثال شهدا، و پرچم مقدس جمهوری اسلامی صبح امروز با مشت های گره کرده و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر اسرائل ضمن محکوم کردن این حرکت ضد انقلابی از مسئولین خواستار برخورد جدی و قاطع با هر گونه حرکت غیر انسانی توسط فتنه گران شدند.

در این راهپیمایی برادران شیعه و سنی یکپارچه با سردادن ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه اعلام داشتند که هر گونه اهانت به دین و مذهب ملت ایران پاسخی کوبنده و سیلی محکمی از ملت ایران در پی خواهد داشت.

میرزا حسین معتمدی فر،خطیب جمعه شهرستان میناب در حاشیه برگزاری راهپیمایی عظیم مردمی توهین به رهبری توسط فتنه گران محکوم کرد و گفت: فتنه گران چون از رهبر مقتدر و شجاع جمهوری اسلامی ایران ترس و واهمه دارند و هر لحظه ای که خواستند با طرح و نقشه وحدت مسلمانان را بر هم بزنند سیلی محکمی از ملت ایران خورده اند با آشوب و فتنه می خواهند مردم را به خیابانها بکشانند زیرا آنها فهمیده اند که از رهبران قدرتمند و شجاع ایران اسلامی سیلی خورده اند.

امام جمعه میناب افزود: دشمنان با حرکات ضد انقلابی و غیر انسانی خود می خواهند ایران را مثل شوری و یگسلاوی مورد تجزیه قرار دهند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

معتمدی فر رهبری انقلاب ایران اسلامی نماد ایران یکپارچه و نماد قدرت تدافعی ملت دانست و اظهار داشت: این ملت در پاسداری از ارزش های انقلاب تاپای جان در رکاب انقلاب خواهند ماند.

وی گفت: دشمن بداند که این فتنه قبل از بوجود آمدن با مشت های گره کرده مردم انقلابی در حلقوم خفه شده بود.

امام جمعه میناب اغتشاشات اخیر فتنه گران را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد: ما مرد میدان های سختیم، این ملت با سر پنجه قوی خودش چشم فتنه را کور کرد؛ملت ما دیگر تماشاچی نیست، این ملت بیدار، هوشیار و همیشه در صحنه هست و در پاسداری از ارزشهای انقلاب تا پای جان پا در رکاب ولایت خواهد بود.

وی در پاسخ به سرگردگان فتنه گفت: ترامپ و نتانیاهو بدانند که این ملت دیگر برای مقابله با هر گونه جنگ و آشوب و فتنه متخصص شده است.

امام جمعه میناب اذعان داشت: فتنه گران با آتش زدن پرچم مقدس ایران اسلامی می خواهند وحدت و انسجام ملت را بر هم بزنند، کاری کنند که ملت به خیابان ها بکشانند.

وی تاکید کرد: آنهایی که به رهبری، عکس شهدا، و نماد های دال بر مقدس بودن توهین می کنند از مسئولین خواستار برخورد تند و قاطع هستیم.

معتمدی فر گفت: مسئولین ضمن ارائه خدمت خوب به مردم آنها را در ادارت خود هم بشناسند و طوی نباشد که فقط در صحنه های مهم آنها شناسایی شوند.

راهپیمایی مردم ابوموسی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران

مردم و مسئولان شهرستان ابوموسی با انجام راهپیمایی باشکوه، خشم و انزجار خود را از اقدامات آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی و بر هم زنندگان نظم جامعه اعلام کردند.
در این راهپیمایی که از خیابان ساحلی تا مسجد جامع برگزار شد، مردم با سردادن شعارهای مختلف اقدامات اغتشاشگران را محکوم و مسیر مردم و فتنه‌ گران را جدا از هم اعلام کردند و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
مردم در این راهپیمایی ضمن به رسمیت شناختن حق مطالبه گری مردم بر اساس قانون، خواستار برخورد جدی مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی با آشوب طلبان شدند.
همچنین سید عبدالمحمد سجادی فرماندار شهرستان ابوموسی در پایان این مراسم در مسجد جامع در خصوص اتفاقات چند روز اخیر در برخی از شهرها سخنرانی کرد.

راهپیمایی مردم شیعه و سنی سیریکی در محکومیت اغتشاشات جهان استکبار

مراسم راهپیمایی خودجوش مردم  دریا دل و ولایت مدار شیعه و سنی شهرستان سیریک در راستای  محکومیت اغتشاشات برخی عوامل نفوذی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی  و لبیک به عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجدید بیعت با آرمان های نظام و انقلاب برگزار شد.

این مراسم در شهرستان سیریک از میدان ناخدا تا جلو اداره آموزش و پرورش با شرکت اقشار مختلف مردم، سازمان ها ، نهادها ، ارگان ها، تجار ، صیادان ، اصناف و بازاریان ،ورزشکاران ، هنرمندان ، جامعه مختلف بسیجی ، ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی ،روحانیون معظم ، علما، فرهنگیان ، دانشجویان و دانش آموزان با سر دادن نداهای الله اکبر، مرگ بر منفافقین و کفار ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر امریگا، مرگ بر اسرائیل و تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست برگزار شد.

در این مراسم شیخ ابراهیم اسماعیلی امام جمعه موقت اهل سنت و حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان در سخنانی ضمن محکومیت تحرکات و اغتشاشات اخیر سطح کشور، همه اینها را ترفنده و حیله دشمنان نظام و انقلاب برای بر هم زدن نظم ، امنیت ، آسایش ، ثبات و اقتدار ایران دانستند .

آنها از مردم خواستند با خویشتن داری ، صبر ، توجه به قانون و قانون مداری ، مطالبه گری بجا و قانونی و بصیرت و هوشیاری و آگاهی از ترفندها و فتنه های دشمنان خواستار اجرای عدالت و حق خود در جامعه باشند.

همچنین از مسئولان دولت و خدمتگزاران نظام خواستار رسیدگی به معیشت مردم، کنترل تورم و گرانی ، ایجاد اشتغال، مبارزه با مفاسد اقتصادی و پرهیز از جناح و سیاسی کاری در جامعه شدند.

 

تجمع پرشور مردم بستک و طنین ندای مرگ بر فتنه گر

مردم شهرستان بستک در تجدید میثاق با رهبری و محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، با تجمع پرشور در میدان دفاع مقدس شهر بستک ندای مرگ بر فتنه گر سر دادند.

عبدالله پرتابیان، فرماندار بستک در این تجمع مردمی گفت: این اقدامات هنجارشکنانه که در برخی از شهرهای کشور به وجود آمد، حرکت هایی کور و شیطانی است که خواسته دشمنان اسلام و انقلاب است که از ابتدای انقلاب اسلامی با شیوه های گوناگون از جمله: جنگ نظامی، تحریم، جنگ نرم و... در حال پیگیری است و آمریکا و اسرائیل بعد از 39 سال ناکامی در رسیدن به این هدف، بر این باورند که با این حرکت های کور، نظام اسلامی را تسلیم می کنند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی افزود: در دنیای ناامن امروز، ایران اسلامی ندا دهنده ی حرف حق در دنیاست و طبیعی است که شیطان صفتان، خوابی راحت نداشته باشند و با وجود این مردم سرافراز، رهبری آگاه و وجود دلسوزان نظام، دسیسه های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

فرماندار بستک ضمن محکوم کردن این حرکات هنجارشکنانه، از نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بسیجیان تشکر کرد که در راستای رهنمودهای رهبری فضا را مدیریت کردند.

پرتابیان در پایان تاکید کرد: با دعای خیر مردم از هیچ حرکتی واهمه نداریم و حاضریم در برابر تمام دنیای کفر بایستیم و هر روز در این راه مصمم تر می شویم.

حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی، امام جمعه شهرستان بستک در این مراسم، اقدامات تفرقه افکنانه اخیر را به شدت محکوم کرد و از مردم، نیروهای امنیتی و قضائی خواست تا با شدت با افراد هنجارشکن برخورد کنند.

در این مراسم، تجمع کنندگان بیانیه ای را در تجدید میثاق با رهبری و محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر قرائت کردند که متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شهرستان بستک که از دیرباز به پیشانی فرهنگی استان خونگرم هرمزگان معروف هستند نیک می دانند، اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه های مختلف مواجه شده اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم، از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم، سوء استفاده کرده و آزمون شکست خورده دیگری را تجربه می کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری مردم همیشه در صحنه، بار دیگر پوزه دشمنان به خاک مالیده خواهد شد.

ما مردم شهرستان بستک، ضمن احترام به مطالبات قانونمند مردم فهیم کشور، هرگونه اغتشاش، آشوبگری و تخریب اموال عمومی و سوء استفاده از شرایط موجود را محکوم کرده و با رفتارهای ساختارشکنانه که موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت عمومی است مخالفت خود را اعلام کرده و از دولتمردان و مسئولان نظام به جد درخواست داریم تا پیگیر و پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند که پیاده سازی اقتصاد مقاومتی می تواند یکی از آن راه ها باشد.

یقینا کسانی که علنی به مقدسات جسارت می کنند و پرچم کشور عزیزمان را که منقش به آرم الله است به آتش می کشند، بازی خوردگان استکبار جهانی هستند.

با جدیت از نهادهای قضائی و امنیتی خواستار برخورد قاطع با این هنجارشکنان هستیم و حساب اعتراض قانونی را از خشونت و تخریب و غارت اموال مردم و حمله به مقدسات جدا می‌دانیم و با رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مد ظله العالی) و ملت سرافراز ایران پیمان می‌بندیم که با تمام وجود از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی دفاع نماییم و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور یابیم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

13 دی ماه 96

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت

جائی که اراده مردم حاکم شود یدالله نیز همانجاست و احدی یارای مقابله با یدالله نیست. و راز اینکه فرمودند به خدا حسن ظن داشته باشید اشاره به همین پیروزی قطعی است.

به گزارش مشرق، محسن مهدیان طی یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: منتظر بودید بعد از تنبیه سخت رژیم صهیونیستی رهبری انقلاب پیام دهند؟ روز گذشته این پیام را در جمع فرماندهان نیروهای مسلح بیان کردند. این پیام هم مخاطب بیرونی داشت و هم داخلی. مخاطب خارجی پیام اقتدار گرفت و اما مخاطب داخلی...

یکم. اصلاح یک خطای ذهنی

از ساعت اولیه پس از تنبیه سخت رسانه های دشمن در جنگ روایت ها سراغ تردید سازی در اهدافی موشک های سپاه رفتند. ابتدا گفتند 99 درصد موشک ها رهگیری شدند. بعد ناچار شدند اصلاح کنند و به 97 درصد رسیدند. پس از انتشار فیلم ها باز هم با خفت حرف خود را پس گرفتند و به 84 درصد رسیدند. حال آنکه باز هم دروغ می گفتند تا اینکه ناچار شدند اعلام کنند هرکس فیلم و عکس از حمله موشکی ایران منتشر کند مجازات می شود. گذشت تا اینکه دیروز فیلم شلیک به پایگاه .... توسط سپاه منتشر شد و باز هم رسانه های دشمن روسیاه تر شدند.

اما واقعیت اینست که رهبری انقلاب غیرمستقیم فرمودند از این مسائل عبور کنید. موفقیت ایران اینجا نیست و این موضوع مساله فرعی است. سخنان رهبری انقلاب یک خطای تحلیلی را در ذهن ها اصلاح کردند و آن دقیقا همان بود که اتفاقا غربی ها و خاصه صهیونیست ها بهتر از ما فهمیده بودند. به همین دلیل فرمود: آنچه باعث شد دشمن از دست ما عصبانی شود همین موضوع اصلی است.

اما موضوع اصلی چیست؟ موضوع اصلی را فرمودند: "ظهور قدرت اراده ملت ایران".

به سخن دیگر اصل ماجرا انتساب تنبیه سخت به اراده ملت است. این ملت بود که تصمیم گرفت دشمن را ادب کند و این سیلی سخت ثمره وحدت درونی مردم و بروز اراده توحیدی آنهاست.

این جملات را داشته باشید؛ آشناست. رهبری انقلاب همین تعابیر را پس از حمله ایران به عین الاسد داشتند. آنروزها نیز عده ای در این ماندند که در عین الاسد چه گذشته است. اما رهبر انقلاب حمله به پایگاه نظامی آمریکا را یوم الله دانستند و علت این نام گذاری را اینطور توضیح دادند: "این‌که ملتی با چنین قدرت و توان روحی به یک قدرت متکبر و زورگوی عالم سیلی بزند، نشان‌دهنده دست قدرت الهی است، پس این روز بزرگ نیز جزو ایام‌الله است".

تا اینجا را داشته باشیم. بند دوم ادامه همین بخش است.

دوم. پاسخ به یک سوال ذهنی

اجازه دهید چند روز قبل برگردیم. وقتی اسرائیل غاصب به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد بلافاصله رهبری انقلاب فرمودند سیلی سخت خواهند خورد. چند روز بعد نیز تاکید کردند تنبیه می شوند. همان روزها بود که چه بسا برخی در دل شان این گذشت که رهبری انقلاب چطور با این صلابت و استحکام از تنبیه و سیلی سخت و ادب کردن دشمن می گویند؟ شاید هم نگران شدند که اگر انتقام بگیریم چه اتفاقی می افتد؟

پاسخ به این سوال را هم رهبری انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی مسلح دادند. آنجا که گفتند: "به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است."

صلابت و استحام رهبری انقلاب در تهدید و تنبیه دشمن را باید در همین اعتماد به سنت قطعی الهی در دفاع از مومنین دید.

و اما این دو بند یک جمع بندی کلیدی دارد.

سوم. درس نهایی

در بند یکم فرمودند: تنبیه سخت ثمره ظهور اراده ملت است.

در بند دوم فرمودند: وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

و نتیجه اصلی؟

این را نیز سالها قبل در سال 94 فرمودند. جمله ای که تاریخی ماند: "من به تک تک این مردم اعتماد دارم. این حرکت عمومی را می بینم و اعتقاد دارم این دست خداست که کار می کند. "

حرف نهایی اینجاست: جائی که اراده مردم حاکم شود یدالله نیز همانجاست و احدی یارای مقابله با یدالله نیست.

و راز اینکه فرمودند به خدا حسن ظن داشته باشید اشاره به همین پیروزی قطعی است.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت