Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - فرماندار شهرستان تیران و کرون از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست با سفر به این شهرستان، مشکلات ورزش تیران و کرون را بررسی و راهبرد مناسب را برای حل این مشکلات اتخاذ کند.

به گزارش ایرنا، ' علی رحمانی ' روز چهارشنبه در نشست با مسئولان هیات های ورزشی شهرستان تیران و کرون بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان باید دغدغه های ورزشکاران و نیازهای ورزشی و جوانان شهرستان ها را بشنود و با همکاری مسئولان محلی برای برطرف شدن این مشکلات برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان طی چهارسال تصدی در حوزه ورزش و جوانان استان اصفهان یک بار هم به شهرستان تیران و کرون سفر نکرده و از وضعیت و نیازهای ورزشی این شهرستان بی خبر است .
فرماندار شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: ورزش این شهرستان با مشکلاتی رو به رو شده است که باید توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در ورزش تیران و کرون وجود دارد، افزود: ورزشکاران این شهرستان در رویدادهای استان، کشور و بین المللی درخشیده اند و باید با همکاری خیران، مسئولان استان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان مشکلات این حوزه در شهرستان تیران و کرون برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه بخش های مختلف این شهرستان باید به توسعه ورزش در این شهرستان با اداره ورزش و جوانان همکاری کنند، خاطرنشان کرد: مشکل زمین ورزشگاه کارگران شهرستان تیران و کرون نیازمند همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است.
خاطرنشان می شود، 10 هزار متر مربع برای احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان تیران و کرون در نظر گرفته شده اما این زمین تاکنون از سوی مسکن و شهرسازی به اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان تحویل نشده است.
در صورت واگذاری این زمین، اعتبار مورد نیاز برای احداث مجموعه ورزشی کارگران شهرستان تیران و کرون از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تخصیص خواهد یافت .
فرماندار شهرستان تیران و کرون در ادامه با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی ، گفت: محدودیت اعتبارات دولتی شرایط سختی را در مناطق مختلف ایجاد کرده است و به همین دلیل طرح ها و پروژه ها در مناطق با برنامه ریزی و اولویت بندی اجرا می شود.
وی افزود: برای توسعه امکانات ورزشی در شهرستان تیران و کرون باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
در این جلسه برخی از مسئولان هیات های ورزشی تیران و کرون مشکلات این شهرستان در حوزه ورزش و جوانان را بیان کردند.
شهرستان تیران و کرون دارای 24 هیئت ورزشی فعال و چهار هزار ورزشکار سازمان یافته است.
این شهرستان با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشار دهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد