Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری سه‌روزه جهت شرکت در مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز ۲۰۱۸ به آذربایجان شرقی سفر می‌کند. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری سه‌روزه به استان آذربایجان شرقی عزیمت می‌کند و دیدار با استاندار آذربایجان شرقی جزو برنامه اولین روز صالحی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با حجت‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شرکت در جلسه شورای اداری استان، امضای تفاهم‌نامه مشترک بین استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان، دیدار با شاعر پیشکسوت استاد نظمی تبریزی و شرکت مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز 2018 از برنامه‌های دومین روز سفر وی خواهد بود.

همچنین در شهرستان‌های مرند و اهر دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان شرقی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین روز از سفر خود به آذربایجان شرقی پس از شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و نشست مطبوعاتی، رادیو و تلویزیونی مشترک با استاندار آذربایجان شرقی، تبریز را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد