Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بسته اخبار فناوری امروز از تاریخ رفع فیلتر تلگرام و رونمایی از تلویزیون 88 اینچی ال جی می خوانیم.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در بسته اخبار فناوری امروز از تاریخ رفع فیلتر تلگرام و رونمایی از تلویزیون 88 اینچی ال جی می خوانیم.

رونمایی از اولین تلویزیون ۸۸ اینچی اولد ۸K جهان

 

خبرآنلاین نوشت:  بزرگترین و بالاترین رزولوشن حال حاضر جهان روی نمایشگر 88 اینچی توسط ال جی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که فناوری اچ دی آر با رزولوشن 4K تجاری سازی شده و به تولید انبوه رسیده است، کمپانی کره ای فراتر از آن گام برداشته و یک نمایشگر 88 اینچی از نوع اولد و با رزولوشن 8K را در معرض دید علاقمندان قرار داده تا این فناوری را به نام خود ثبت و ضبط کند.

این پنل تصویری هم بزرگترین نمایشگر و هم بالاترین رزولوشن ممکن را در این ابعاد در خود جای داده است. مدل قبلی یک نمایشگر 77 اینچی با رزولوشن 4k بود. این در حالی است که سامسونگ، رقیب ال جی سعی کرده است فناوری موسوم به QLED را توسعه دهد. رقبای ژاپنی را نیز نباید فراموش کرد اما سرمایه‌گذاری عظیم ال‌جی در اولد و راه‌اندازی کارخانه جدید در گوانگ ژوی چین نشان می‌دهد این پنل مورد علاقه کاربران قرار گرفته است.

این تلویزیون در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس به نمایش در خواهد آمد و بیش از 20 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

 

جمعه تلگرام و اینستاگرام باز می‌شوند؟

وزیر ارتباطات گفت در حال مکاتبه برای رفع فیلتر در بخش‌هایی که آرامش برگشته هستیم.

آذری جهرمی در حاشیه هیئت دولت افزود با مدیر تلگرام هم مکاتبه کرده‌ايم که تا جلوی کانال‌هايي که اقدامات تروریستی می‌کنند گرفته شود.

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز دراین‌باره گفت: مسدود کردن تلگرام و اینستاگرام مقطعی است و احتمالا از روز جمعه رفع انسداد شوند.

 

نمایشگر آیفون ۶.۵ اینچی اپل را ال‌جی می‌سازد

 

خبرآنلاین نوشت: یکی از 3 گوشی جدید اپل در سال 2018 در سایز 6.5 اینچی تعریف شده و قرار است پنل نمایشگر آن را ال جی بسازد.

ال جی در حال نزدیک شدن به امضای قراردادی با اپل است تا از نیمه دوم سال شروع به ارسال نمایشگرهای اولد 6.5 اینچی کند تا در ساخت آیفون جدید بکار رود. این خبر توسط منابع رسمی تایید نشده است.

بر اساس آمار قبلی، ال جی دیسپلی، تولید کننده اصلی پنل، قرار است امسال بین 15 تا 16 میلیون پنل اولد تولید کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، بدان معناست که سامسونگ همچنان شماره یک تولید کننده اولد برای اپل خواهد بود. اپل سال گذشته بیش از 200 میلیون گوشی در دنیا فروخت.

گزارش‌های قبلی می‌گوید شاهد ساخت سه گوشی آیفون در ابعاد 5.8 اینچی، 6 و 6.5 اینچی خواهیم بود و بر اساس خبر مذکور تولید 6.5 اینچی به دست ال جی می‌افتد. مدل 5.8 اینچی و 6 اینچی مانند آیفون ایکس و پلاس خواهند بود ولی مدل 6.5 اینچی در قد و قواره نوت 8 سامسونگ که 6.3 اینچی است، طراحی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گوشی Vivo Y36s با تراشه Dimensity 6020 SoC و شش گیگابایت حافظه رم در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y36s به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Vivo G2 است که پیش از این وارد بازار چین شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Vivo Y36s با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه می‏‌شود، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y36s به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی UFS 2.2 همراه می‌‏شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه اتصال 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، GPS، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 749277

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد