Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، وحید خلیلی گفت: تاکنون مشاغل خانگی با دادن تسهیلات کم بهره بانکی شروع می شد که بیشتر آنها رونق خود را در کمترین زمان از دست می دادند.

وی افزود: آموزش و مشاوره برای کیفی سازی، تجاری سازی و تولید محصول استاندارد و همچنین اتصال به بازار دو حلقه مفقوده ایجاد کسب و کارهای خانگی است که در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی گفت: تلاش می شود در این طرح شغل ایجاد شده حداقل خطرپذیری و حداکثر امکان فروش محصول را برای متقاضیان مشاغل خانگی به همراه داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری یکی از هفت استانی است که طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در آن به صورت آزمایشی و نمونه اجرا می شود که دو هزار نفر از متقاضیان مشاغل خانگی که سابقه ثبت اطلاعات در دستگاههای اجرایی را دارند، با توجه به الویت های شغلی مورد تقاضا در این الگو قرارمی گیرند و از آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی بهره مند می شوند.

شناسایی مزیت ها و الویت بندی مشاغلی که بیشترین متقاضی را در استان دارند، آموزش تولید محصول باکیفیت و برند سازی و استفاده از ظرفیت های بازاریابی از مراحل اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است.

بر اساس اطلاعات استخراج شده جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هم اکنون 76 درصد مردم بر روی شش رشته، 17 درصد بر روی 42 رشته و تنها هفت درصد بر روی 236 رشته از مشاغل خانگی تمرکز کرده اند که انتظار می رود با اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی این مهم به سمت تنوع و تکثر مشاغل در استان ختم شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه