Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مسئولان بیش از پیش برای رفع محرومیت‌های ابرکوه تلاش کنند، گفت: ظرفیت گردشگری برای توسعه شهرستان ابرکوه استفاه شود. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرستان پیشین و جدید فرمانداری ابرکوه، با تبریک فرارسیدن 15دی ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه افزود: شهرستان ابرکوه یکی از شهرهای بی‌حاشیه استان است و مردم این شهرستان مردمان انقلابی و ولایی‌اند و مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم این شهرستان کمر همت را ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با قدردانی از فعالیت‌های سرپرست فرمانداری سابق و آرزوی موفقیت برای سرپرست فرمانداری جدید ابرکوه گفت: برغم همه تلاش‌های مسئولان که در این شهرستان انجام گرفته خروجی رضایت بخش نداریم. 

وی با بیان اینکه، هنوز غبار محرومیت وکاستی‌ها در این شهرستان خودنمایی می‌کند تصریح کرد: مسئولان باید برای محرومیت زدایی از شهرستان ابرکوه تلاش مضاعف داشته باشند. 

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه حوزه گردشگری تاثیر بسزایی در رشد و توسعه این شهرستان دارد گفت: تلاش مسئولان در حوزه گردشگری مضاعف باشد. 

محمد محامدی سرپرست فرماندار سابق ابرکوه نیز با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان در خدمت 86 روزه‌اش بابیان اینکه ابرکوه محرومیت‌هایی دارد گفت: ابرکوه جای برای کار زیاد دارد و در این مدت فعالیت‌هایی در حوزه کشاورزی‌، درمان، بحران آبی و برخی از مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده است. 

سپرست جدید فرمانداری ابرکوه هم با قدردانی از حسن اعتماد استاندار و معاون سیاسی استانداری یزد گفت: دولت شرایط ویژه‌ای را برای عمران و آبادانی کشور در برنامه‌های مختلف تدارک دیده است. 

محمد کاظمی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره سفرمقام معظم رهبری به یزد و ابرکوه افزود: دومین بودجه پسا برجامی در کشور تدوین شده و در حال اجراست و نوید‌ها و تخصیص‌های خوبی برای ادارات پیش بینی شده است. 

انتهای پیام/

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند