Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@03:23:57 GMT

کارت عروسی شهید مدافع حرم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۹۰۵۷

کارت عروسی شهید مدافع حرم +عکس

به گزارش جام نیوز، «سید احسان حاجی‌حتم لو » به تاریخ اول فروردین 1365 شمسی در «گرگان» متولد شد.

 

وی از رزمندگان «تیپ ۴۵ جوادالائمه(ع)» بود که در زمستان 1393 شمسی، داطلبانه به صفوف مدافعان حرم بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)» پیوست و روز جمعه 13 بهمن 1393 شمسی، طی نبرد با «مزدوران سعودی» و پیروان «اسلام آمریکایی» در «سوریه»، بال در بال ملائک گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

«سید احسان» پس از «غلامعلی تولی» (از رزمندگان «گنبد کاووس») دومینِ مدافعِ حرمِ استان گلستان بود که در «سوریه» خلعت شهادت پوشید.


 
آن چه پیش رو دارید، تصویری است از کارتِ دعوت به مجلسِ عروسی شهید «حاجی حتم لو» که برای نخستین بار منتشر می شود.

 

 

روح‌مان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 

مشرق

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شهرداری اهواز برای رفع آبگرفتگی‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمسی با اشاره به ثبت حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی در اهواز، گفت: ۱۰ میلیمتر از این بارندگی حدود ساعت ۶ صبح امروز اتفاق افتاده است.

 

وی با بیان اینکه در پی بارندگی‌ها در هر منطقه شهرداری، ۳-۴ نقطه دچار آبگرفتگی شده‌اند، افزود: تلاش بر این است که تا ظهر امروز آبگرفتگی این نقاط رفع شود و در حال رساندن ماندآب به حداقل زمان هستیم.

 

شمسی ادامه داد: در حال حاضر در بلوار سردار هاشمی، شهرک دانشگاه، خیابان ادهم، زیرگذر شریعتی، مسجدالرحمان و خیابان انقلاب، کوی گلدشت، نبش ۴۵ متری شهرداری، کوی رمضان و ۲۰ متری کارمندی آبگرفتگی وجود دارد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ورود آب به منازل، می‌گوید: در هیچ جایی از شهر اهواز آب وارد منازل شهروندان نشده است.

 

وی اضافه کرد: آبگرفتگی فعلی، تردد خودرو‌ها را سخت کرده است، اما تا ظهر امروز این آبگرفتگی رفع و رفت و آمد با خودرو تسهیل می‌شود، سپس آبگرفتگی‌های کاسه‌ای تا ۲۴ ساعت آینده کاملا رفع خواهند شد.  

 

شمسی با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، کمترین زحمت برای مردم ایجاد شود.

 

وی در خصوص نتیجه فعالیت‌های انجام شده در خصوص دفع آب‌های سطحی می‌گوید: اینکه مدت ماندآب در مناطق آبگرفته، از ۳-۴ روز به چند ساعت رسیده، نتیجه اقدامات انجام شده در این زمینه است و با ادامه این اقدامات ماندآب به حداقل می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افق شرعی گرگان؛ ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ هجری شمسی
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات
  • مدافع اتلتیکو اخراج شد تا آبروی سیمئونه بیشتر نرود!
  • تقویم و اوقات شرعی دوشنبه ۲۸ اسفند به افق قم 
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان فلسطینی در غزه
  • مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد
  • المالکیه با خمپاره هدف قرار گرفت
  • تلاش شهرداری اهواز برای رفع آبگرفتگی‌ها