Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه قرائت کنتور و صدور آنی صورتحساب قبض گاز با هماهنگی و همکاری واحدهای فناوری اطلاعات و خدمات فنی و فروش عمده در شهرستان محلات بصورت پایلوت مورد بهره برداری قرار گرفت.

سامانه قرائت کنتور و صدور آنی صورتحساب قبض گاز با هماهنگی و همکاری واحدهای فناوری اطلاعات و خدمات فنی و فروش عمده در شهرستان محلات بصورت پایلوت مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز، جواد مهندس مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: این سامانه در آینده نزدیک نیز در کل استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح، زمانی که کنتورخوان به منازل مشترکان مراجعه می‌کند پس از آنکه شماره های کنتور را وارد دستگاه کند، ظرف چند ثانیه اطلاعات در شرکت گاز استان پردازش شده و به کنتورخوان برگشت داده می‌شود و به چاپ می رسد و از تحویل قبض به مشترک اطمینان حاصل می شود .

مهندس در ادامه افزود: از خصوصیات این سامانه می توان به چاپ برگ، هشدار قطع گاز، دارا بودن تلفن گویا، سامانه دریافت شماره کنتور بصورت پیامکی، امکان قرائت شماره کنتور به دو صورت آنی و گروهی، صرفه جویی درمصرف کاغذ و چندین امکان دیگر اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان گفت: تمام مراحل طراحی و تهیه این سامانه بصورت بومی از سوی امور فناوری اطلاعات این شرکت در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت و تکریم مردم شریف این استان صورت پذیرفته است .

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین