Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > دفاع مقدس - همشهری آنلاین:
رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران با اشاره به حوادث اخیر گفت: انتقاد و طرح مطالبات از حقوق اصلی مردم است و مسئولان وظیفه دارند این انتقادات را پیگیری کنند.

به گزارش بنیادشهید، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در دیدار با جمعی از همسران شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: اما باید در نظر داشت انتقاد و اعتراض باید در چهارچوب قانون و به صورت مسالمت آمیز مطرح شود و اقدامات تخریب گرانه عده‌ای معدود که با تحریک دشمنان صورت می گیرد، تنها باعث متشنج شدن فضا و بهره برداری دشمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: البته مردم عزیز کشور هوشیار هستند و همواره به قوانین احترام می ‌گذارند و با هنجارشکنی مخالف هستند.

معاون رییس جمهوری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم، بر اهمیت پرورش مناسب یادگاران شهدای مدافع حرم برای ادامه راه شهیدان و حفظ اقتدار ایران اسلامی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مدیون تمام شهدایی است که با فداکاری از جان خود گذشتند و همه ما وظیفه داریم به هر ترتیب ممکن به خانواده ‌های آنان خدمت کنیم.

مجله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران (۱۳۵۹-۱۳۶۷) |  مجله زندگینامه شهدای دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر لزوم آگاهی خانواده‌ های شهدا و ایثارگران به حقوق قانونی خود گفت: با افزایش اطلاعات این افراد از قوانین و مقررات ویژه ایثارگران، بخشی از مشکلات آنان در ارائه خدمات برطرف می‌شود.

معاون رییس جمهوری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر دیدار با خانواده‌ های شهدا و ایثارگران ادامه داد: در همین راستا دیدار با این خانواده ها در قالب طرح سپاس به صورت گسترده در حال برگزاری است که در یک سال گذشته بیش از 420 هزار دیدار انجام شده است.

رییس بنیاد شهید همچنین در خصوص وضعیت اشتغال ایثارگران نیز تاکید کرد: یکی از اولویت ‌های اصلی فعالیت های ما ایجاد شغل برای ایثارگران است و در چهار سال گذشته بیش از 75 هزار فرصت شغلی برای این افراد ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: اما با توجه به ورود ایثارگران جویای شغل هم اکنون 67 هزار ایثارگر جویای شغل هستند، البته باید توجه داشت نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری یک سوم کل جامعه است.

شهیدی همچنین خطاب به همسران شهدای مدافع حرم نیز افزود: یکی از نکات مهمی که باید توسط همسران معظم شهدای مدافع حرم مورد توجه باشد، حفظ و تربیت مناسب فرزندان خود به عنوان یادگاران آن شهدای بزرگوار است که در این مسیر نیز بنیاد شهید در کنار شماست و پرورش مناسب یادگاران شهدای مدافع حرم به ادامه راه شهیدان و حفظ اقتدار ایران اسلامی در آینده منجر خواهد ‌شد.

در پایان همسران شهدای مدافع حرم حاضر در جلسه حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی را محکوم کردند.

این جلسه با حضور نرگس جلیلی مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان شاهد و ایثارگر و بهاره کشفی مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید برگزار شد و همسران شهدای مدافع حرم به بیان نظرات و دیدگاه‌ های خود پرداختند.

در همین زمینه: پیام تسلیت رئیس بنیادشهید در پی درگذشت پدر شهیدان مغنیه آغاز پرداخت وام قرض الحسنه به ایثارگران زلزله زده کرمانشاه غارتکران بانک دی در اختلاس بانک سرمایه هم شرکت داشتند حضور حدود ۷ هزار نخبه در جامعه ایثارگری مایه افتخار بنیادشهید است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳