Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:13:17 GMT

کشف ۳۱۰ گرم هروئین و شیشه در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۹۵۹۰

کشف ۳۱۰ گرم هروئین و شیشه در پلدختر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفر عبدالوندفرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: بنا به خبر‌های واصله، یک نفر از سوداگران مرگ در پلدختر به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی می‌کرد.

وی افزود: بلافاصله مراتب دستگیری این عامل تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و کلانتری مرکزی پلدختر در یک عملیات غافلگیرانه شخص مورد نظر را در منزل دستگیر کردند.

وی افزود: از این فرد مقدار ۳۱۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه و تعداد ۱۰۰ عدد آلات استعمال این مواد کشف شد.

عبدالوند خاطرنشان کرد: این فرد در منزل خود مواد مخدر صنعتی را به همراه آلات استعمال مواد بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌کرد که توسط پلیس دستگیر شد.

وی افزود: فرد دستگیرشده به همراه مواد مخدر صنعتی و آلات مصرف مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی پلدختر از مردم خواست در معرفی کسانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند با پلیس همکاری کنند و افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی را دارند بدانند که در این شهرستان جایگاهی ندارند و به طور قطع در دام پلیس گرفتار خواهند شد.

انتهای پیام/م

 

۳۱۰ گرم هروئین و شیشه در پلدختر کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه