Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو – ایرنا – رسانه های جمهوری آذربایجان ، راهپیمایی گسترده روز چهارشنبه مردم شهرهای مختلف ایران در محکومیت اغتشاش های اخیر و سخنان محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منعکس کردند.

خبرگزاری ' آپا ' در گزارشی نوشت : مردم در شهرهای مختلف ایران در اعتراض به اتفاقات اخیر راهپیمایی وحدت برگزار کردند و با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا ' ، ' مرگ بر عاملان فتنه ' و ' مرگ بر اسرائیل ' ، خواستار مجازات آشوبگران شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خبرگزاری به نقل از محمدعلی جعفری فرمانده سپاه گزارش داد ، عاملان فتنه در ایران بشدت مجازات خواهند شد .
به گزارش آپا ، جعفری با اعلام اینکه فتنه در ایران دچار شکست شده است ، افزود : آمریکا ، صهیونیست ها و عربستان به داعش دستور نفوذ در ایران را داده اند .
فرمانده سپاه اضافه کرد : کسانی که عقیده دارند ، برقراری روابط دوستی با آمریکا موجب تقویت اقتصادی کشور خواهد شد ، به وضعیت مصر که همه چیز را قربانی دوستی با آمریکا کرده ، نگاه کنند .
روزنامه ' باکو خبر ' در صفحه اینترنتی خود، درگزارشی با تیتر ' در ایران اینبار هواداران نظام تظاهرات کردند ' نوشت : هزاران تن از هواداران نظام جمهوری اسلامی بلافاصله پس از بیانیه رهبر انقلاب مبنی بر این که دشمنان ایران برای ایجاد ناآرامی ها در کشور تلاش می کنند ، به راهپیمایی در حمایت از نظام پیوستند .
ین گزارش افزود: حاضران راهپیمایی در شعار های خود امریکا و عربستان را عاملان ناآرامی ها معرفی کردند .
' باکو خبر ' در گزارش دیگری به نقل از مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه نوشت : از حوادث اخیر در ایران دو نفر، دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو حمایت می کنند .
بنا به این گزارش ، چاووش اوغلو با اشاره به این که ترکیه علاقمند به پایان یافتن هر چه سریع ناآرامی ها در ایران و بر قراری ثبات است ، افزود: آن کشورهای که از ایران انتقاد می کنند باید از استانداردهای دوگانه دور شوند .
به گزارش 'باکو خبر ' رجب طیب اردوغان ' رییس جمهوری ترکیه نیز در گفت و گو تلفنی با حسن روحانی همتای ایرانی اهمیت ثبات و امنیت در ایران را مورد تاکید قرار داد .
روزنامه ' شرق ' نیز در گزارشی با اشاره به برگزاری تظاهرات در حمایت از دولت در شهرهای اهواز ، خرم آباد ، قم ، کرمانشاه ، آبادان و شهرهای دیگر ایران تحت عنوان ' راهیپایی وحدت 'نوشت : محمدعلی جعفری فرمانده سپاه اعلام کرد ، در جریان ناآرامی ها طرح های شوم برای به قتل رساندن انسان ها مشاهده شده و سپاه فقط در سه شهر اصفهان ، لرستان و همدان بطور محدود به این ناآرامی ها دخالت کرد.
وی افزود: اغلب فعالان این فتنه افراد آموزش دیده توسط گروه های ضد انقلاب و منافقین بوده و همه انها بازداشت و بشدت مجازات خواهند شد .
خبرگزاری ' رپورت ' نیز در گزارشی بعنوان ' یک اروپایی در ناآرامی های ایران بازداشت شد ' نوشت : نیروی انتظامی ایران اعلام کرد ، پلیس یک شهروند کشور اروپایی را که در ناآرامی های در شهر بروجرد مشارکت داشته ، بازداشت کرده است .
د این منبع خبری به نقل از نماینده قضایی شهر بروجر افزود: بنا به بازرسی های اولیه این فرد بازداشت شده از فعالان ناآرامی ها بوده است .
'رپورت ' در گزارش دیگری نظر آیدین میرزا زاده نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان و عضو گروه بین پارلمانی جمهوری آذربایجان و ایران در باره جریانات اخیر در کشورمان را جویا شده و وی هر گونه تلاش برای دخالت در امور داخلی ایران را محکوم کرده است .
وی ضمن ابراز امیدواری برای پایان یافتن هر چه سریع مشکلات پیش آمده در ایران ، گفت : ایران کشوری دوست و همسایه جمهوری آذربایجان است و ما آرزو داریم هر چه سریع تر در این کشور همبستگی و ثبات برقرار شود .
پایگاه خبری ' مائده .آذ' نیز در گزارشی باعنوان راهپیمایی گسترده در محکومیت از ناآرامی های اخیر در ایران برگزار شد ' نوشت : مردم در این راهپیمایی اعتراض آمیز خواستار مجازات عاملان اغتشاشات شدند .
روزنامه ' ینی مساوات ' نیز در گزارشی اظهارات محمدعلی جعفری فرمانده سپاه در باره پایان ناآرامی ها در ایران و شکست عاملان فتنه را منتشر کرده است .
آساق ** 337**1579* انتشار: مرضیه فاتحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در حیفا

رسانه‌های عبری از وقوع انفجار مهیبی در حیفا، واقع در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که امروز (پنج‌شنبه) صدای انفجاری مهیب در بندر حیفا شنیده شد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهر حیفا خبر داد.

تا بدین لحظه جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشد است.

این انفجار در حالی رخ داده که جنگ غزه امروز (یکشنبه) وارد صد و هفتاد و چهارمین روز خود شده و حملات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. این حملات تاکنون به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حیفا
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستیم
  • تجمع مردم کرج در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه
  • باکو: حمله تروریستی در آذربایجان خنثی شد
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی سامانه اخیر در لومار
  • باکو: حمله تروریستی در جمهوری آذربایجان خنثی شد