Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:42:18 GMT

حواس‌پرتی با موبایل به قطع پای زن جوان منجر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۰۸۳۰

حواس‌پرتی با موبایل به قطع پای زن جوان منجر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه روزانه اخبار زیادی درباره وقوع حوادث تلخ به دلیل استفاده از موبایل و حواس‌پرتی حین کار با آن می‌شنویم، باز هم در مکان‌های شلوغ و گاهاً خطرناک تمام حواسمان را به گوشی همراهمان می‌دهیم که گاهی اوقات برایمان گران تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبری از این نوع، یک زن چینی در حال کار با موبایلش وارد آسانسور شد، در همین لحظه پای او به پایین در آسانسور گیر کرد و روی زمین افتاد.

این اتفاق در حالی رخ داد که یک پای زن بیرون از آسانسور مانده بود و در همین حین ناگهان درها بسته شد، اما این پایان ماجرا نبود.

پس از بسته شدن درهای آسانسور، زن در همان حال سه طبقه را طی کرد در حالی که پای او هر لحظه آسیب بیشتری می دید.

در پایان این حادثه ،هنگامی که پای این زن از میان در خارج شد، میزان جراحات وارده به پای او به حدی بود که پزشکان مجبور به قطع آن از زیر زانو شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 پای زن جوان میان درب های آسانسور قطع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • ما ریشه در زمین داریم
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد