Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:43:59 GMT

وضعیت نابه‌سامان ورزشگاه در زابل + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۲۰۹۱۶

وضعیت نابه‌سامان ورزشگاه در زابل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی از وضعیت نابه‌سامان ورزشگاه زابل و گلایه از کمبود امکانات ورزشی و رفاهی خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

 

منبع: مهران- سیستان و بلوچستان (زابل)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/

نگاهی به وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه در زابل + فیلم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!

روز جمعه یکی از بمب‌های به جای مانده از جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس خنثی می‌شود. 

طرفداری | با پیدا شدن یک بمب در اطراف ورزشگاه ماینتس، جنگ جهانی دوم همچنان می‌تواند زندگی افرادی بسیاری را با خطر مواجه کند.

به گزارش CBS؛ محوطه اطراف ورزشگاه موا آرنا، استادیوم خانگی ماینتس، به دلیل کفش بمب عمل نکرده جنگ جهانی دوم تخلیه شد. شهرداری ماینتس در بیانیه‌ای این بمب را یک بمب هوایی ۱۱۰۰ پوندی آمریکایی معرفی کرد که قرار است روز جمعه خنی‌سازی شود. طبق اعلام شهرداری، حدود ۳۵۰۰ نفر تحت تاثیر این اتفاق قرار خواهند گرفت و تا زمانی که منطقه برای از سرگیری فعالیت‌های عادی ساکنان ایمن شود، انتظار می‌رود اختلالاتی در ترافیک و سایر امور وجود داشته باشد. باشگاه ماینتس به دلیل این موضوع، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود را از روز جمعه به روز پنجشنبه تغییر داد. با وجود اینکه شهرداری زمان‌بندی مشخصی برای فرآیند خنثاسازی بمب اعلام نکرده است، انتظار می‌رود بازی روز یکشنبه‌ ماینتس مقابل کلن همچنان طبق برنامه برگزار شود.

با وجود گذشت چندین دهه از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵، کشف بمب‌های به جا مانده از آن دوران همچنان در آلمان تا حدودی رایج است. برآورد شده که نیروهای متفقین و شوروی در طول جنگ، میلیون‌ها تن سلاح را در خاک این کشور فرو ریخته و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هزاران تن بمب عمل‌نشده همچنان در آلمان کشف نشده باقی مانده‌اند. این اولین بار نیست که یک بمب جنگ جهانی دوم در نزدیکی یک ورزشگاه فوتبال پیدا می‌شود. محوطه اطراف ورزشگاه وستفالن دورتموند نیز در سال ۲۰۱۵ تخلیه شد. این پدیده همچنین منحصر به آلمان نیست؛ در همان سال، بمبی از زمان جنگ در نزدیکی ورزشگاه ومبلی لندن پیدا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • کشف محموله دارو در زابل
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)