Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه اعلام کرد آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد از بازگشایی کانال ارتباطی اضطراری بین دو کره استقبال کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مقر سازمان ملل متحد فرحان حق در گفتگوی مطبوعاتی روزانه سازمان ملل متحد گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد از ایجاد کانال ارتباطی فوری بین دو کره استقبال کرد و گفتگو بین آن‌ها را پیشرفتی مثبت خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میروسلاو لاجکاک وزیر امور خارجه اسلواکی نیز که ریاست دوره‌ای مجمع عمومی سازمان ملل متحد را بر عهده دارد به نوبه خود از بازگشایی کانال ارتباطی بین دو کره استقبال کرد.
وزیر امور خارجه اسلواکی روز چهارشنبه در دیدار با سفیر و نماینده کره شمالی در سازمان ملل متحد، از گام سازنده این کشور برای آغاز گفتگو با کره جنوبی ابراز خرسندی کرد. گفتگویی که به گفته وی امکان حضور هیئت کره شمالی در بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ و بازگشایی یک کانال ارتباطی بین دو کره را تضمین می‌کند.
کره شمالی و کره جنوبی روز چهارشنبه خط تماس مستقیم اضطرای بین دو کشور را که از سال ۲۰۱۶ تا کنون غیر فعال بود مجددا راه اندازی کردند.
نیکی هیلی سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه شنبه این گفتگو را تا زمانی که به مسئله سلاح هسته‌ای کره شمال پرداخته نشود، نوعی سرهم بندی ساده توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افغانستان متحد دفاع می کنیم

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.

نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون