Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان گفت: یکی از مشکلات نسل جوان نداشتن مهارت لازم برای زندگی و همچنین توانایی کافی نداشتن به منظور کنترل خشم و نه گفتن برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

زاهدی همچنین ایجاد امید در جوانان را از مهم‌ترین مسائلی دانست که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، چون با هدایت ذهنیت جوانان به سوی امید خیلی از مشکلات آن‌ها از جمله انگیزه حرکت به جلو قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: ایده‌های نو همیشه در اتاق فکر‌های غیررسمی شکل می‌گیرند و با ساخت خانه جوان، می‌توان ایده‌های نو جوانان را کشف کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هم از افزایش پنج برابری سازمان‌های مردم نهاد در استان خبر داد و گفت:: درحال حاضر ۶۲ سمن در استان ثبت شده است که بیشتر آن‌ها در مرکز استان فعالند.

علایی مقدم افزود: طرح ملی به سوی آینده هم بصورت پایلوت با استعدادیابی دو هزار جوان و نوجوان در بخش‌های مختلف شغلی، اجتماعی و فرهنگی در استان اجرا شده است.

قاسمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان هم گفت: بر اساس آمار‌های سال ۹۴، بیست و چهار درصد از جمعیت استان جوان هستند که در سن ۱۵ تا ۲۹ سال قرار دارند.

اعضای سازمان‌های مردم نهاد هم در این جلسه مشکلات و آسیب‌های پیش روی فعالیت‌های حوزه جوانان را با استاندار در میان گذاشتند و پیشنهاد‌های خود را برای حل این مشکلات بیان کردند.



انتهای پیام/

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان